הסוף של החלום

רנו תקנה ותגרוס את הרכבים החשמליים של "בטר פלייס"

רנו החליטה לרכוש את מהלקוחות את דגם הפלואנס החשמלי שנמכר על ידי בטר פלייס, זאת בשל הטענות של רבים מהלקוחות על סוללות שנגמרות מהר מידי (רכב)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
בטר פלייס במקום טוב יותר... (צילום: סרג' אטל, פלאש90)

סוף עגום במיוחד למיזם המכוניות החשמליות - בטר פלייס, שנחשבה בימיה הטובים לעתיד של עולם הרכב בישראל ובעולם כולו. אחרי כחמש שנים מאז קריסתה של החברה עצמה עכשיו גם הגיע סופם של המכוניות עצמן.

יבואנית רנו לישראל, חברת קרסו, תרכוש את כל מכוניות הפלואנס החשמליות שעוד נותרו על הכביש, אם בעליהן ירצו לוותר עליהן. בתמורה מתחייבת החברה לשלם עבורן מחיר מחירון בהתאם למצבן. לדברי היבואנית, ההצעה תקפה לכל לקוחות המכונית, פרטיים ומוסדיים כאחד, כך דווח ב-ynet.

ככל הנראה, מה שמביא את החברה לרכוש ולגרוס את המכוניות היא התחייבותה להמשיך ולשרת את המכוניות לאחר שהחברה שהקים שי אגסי יחד עם החברה לישראל חוסלה. יבואנית מותג המכונית רנו, התחייבה להמשיך ולשרת את בעלי המכוניות בשם רנו לאחר קריסת בטר פלייס, והתמודדה בחודשים האחרונים עם טענות קשות של בעלי המכוניות, עיקר הטענות הופנו כנגד סוללת הפלואנס, אשר טווח הנסיעה אותו הצליחה לספק צנח עם הזמן בעשרות אחוזים.

"יש לנו בעיה עם המצב", הודה עובד בקרסו לפני כחודש ימים, "לא הצלחנו עד היום להגיע לפתרון מניח את הדעת. אנחנו יודעים שיש חוסר שביעות רצון, ומודעים לכך שהטווח נמוך משמעותית מזה שהובטח. אנחנו מנסים לטפל בבעיה ולהחליף סוללות שמצבן ממש גרוע, אך זה לא תמיד מועיל". יש לציין כי לדברי בעלי המכוניות, גם במקרה בו הותקנו סוללות חדשות, הציגו אלה תוך זמן קצר טווח מכווץ - פחות מ-100 ק"מ.

לטענת רנו בישראל מדובר בכמה עשרות רכבים בלבד שכן רבים מבעלי הרכבים ירצו להמשיך ולהחזיק בהם למרות שטווח הנסיעה שלהם קצר מאד בשל העובדה שעמדות הטעינה והחלפת הבטריות שנבנו ברחבי הארץ נסגרו מזמן ויש צורך בשקע חשמלי מיוחד כדי להטעין את המכונית בחזרה מה שהופך את הרכבים ליעילים לנסיעות בתוך העיר בלבד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר