וידאו ותמונות

מה איחלה שלי יחימוביץ לבעריש פילמר? צפו

אין כמעט בחצרות האדמו"רים והרבנים כמו גם בלשכותיהם של נציגי הציבור החרדי מישהו שלא מכיר את בעריש פילמר. חברי הכנסת הפתיעו אותו במסיבה מיוחדת לרגל יום הולדתו (ברנז'ה, אנשים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(וידאו: באדיבות המצלם; תמונות: שלומי כהן)

אין כמעט בחצרות האדמו"רים והרבנים כמו גם בלשכותיהם של נציגי הציבור החרדי מישהו שלא מכיר את בעריש פילמר. צלם מוערך ואושיית רשתות חברתית, האהוב בקרב אנשי התקשורת. לרגל הגיעו לגיל 18, החליטו בני משפחתו וחבריו ובראשם העסקן חונא דייטש להפתיע אותו במסיבה מיוחדת שהתקיימה היום (שני) בשעות הצהריים במשכן הכנסת.

אל חדר סיעת ש"ס הגיעו כל הח"כים החרדים מסיעות ש"ס ויהדות התורה, ויחד איחלו לבעריש היקר ברכת מזל טוב לבבית.

בעריש חתך את העוגה ולאחר מכן נשא שר הפנים ויו"ר שס דברי ברכה כשהוא מאחל לבעריש שיזכה לעוד שנים רבות של פעילות ועשייה. "נמצאים פה הרב ליצמן והרב גפני וכולם מעריכים את בעריש על ההישגים שלו ואוהבים אותו ושמחים בשמחתו. אנו מעריכים אותך ואוהבים אותך" הצהיר דרעי לקול מחיאות הכפיים.

בהמשך הצטרפה ח"כ שלי יחימוביץ אף היא לברכות ואמרה: "בשבילי בעריש הוא אושיית רשתות חברתיות משמעותית וחשובה מאוד, ודמות מנהיגותית שמובילה בוואטאפ ובטוויטר קבוצות דיון מענינות ופוריות. היום כידוע זה עולם ומלואו. אני מברכת אותך שתמשיך לעשות חיל ולהצליח בדרכך".

לאחר החגיגה בכנסת, חיכתה לחתן השמחה הפתעה נוספת​ ​במסיבה חגיגית כיד המלך שנערכה עבורו במסעדת 'מסובין' בבית שמש שבבעלות ר' שניאור הניג, בהשתתפות אנשי תקשורת, עסקנים ואישי ציבור​​ רבים.

העסקן ר' חונה דייטש ממפיקי המסיבה ביקש להודות לאלו שנרתמו למסיבות החגיגיות: ירח טוקר, אושי מדינה, שלומי פולק, חיים קליגר ויענקי פרוש, שהתאמצו בכל מאודם להפתיע ולהביא ייחודית ממשית לאירועים.​

​במהלך המסיבה קיבל חתן השמחה הודעה רשמית על קבלת תעודת עיתונאי ממשלתית, ומיצג ייחודי של דיוקנו ממכחולו של האמן מוטי הלר, לקראת סוף המסיבה הוקרנה מצגת עם למעלה מ -100 ברכות של רבנים, פוליטיקאים, אישי ציבור, אמנים ומוזיקאים.

צפו בגלריה מרגשת מעדשת מצלמות של שלומי כהן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר