החרדים מאיימים

"אם ישראל ביתנו לא תתמוך בביטול הליב"ה - נחרים הצבעות"

חברי הכנסת החרדים מאיימים להחרים הצבעות בכנסת במידה וישראל ביתנו לא תתמוך בביטול חוק הליבה. "אם הם ימנעו, גם אנחנו נחרים הצבעות במליאה" אמר הערב שר חרדי בכיר (חרדים, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אביגדור ליברמן (Yonatan Sindel/Flash90)

בעקבות בקשתם של חברי הכנסת מ'ישראל ביתנו' בראשות השר אביגדור ליברמן שלא להשתתף הערב (שני) בהצבעה על אישור תיקון חוק הליב"ה בקריאה ראשונה, בכירים חרדים איימו הערב כי "אם הם ימנעו, גם אנחנו נחרים הצבעות במליאה".

שר חרדי בכיר אישר בשיחה עם "כיכר השבת" כי המפלגות החרדיות מאיימות במשבר במידה והח"כים של ליברמן יעדרו מההצבעה. יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן, מטפל במשבר החדש שנוצר בתקווה לסיים אותו כבר בשעות הקרובות לפני ההצבעה.

בשעות הערב המקודמות נפגשו חברי ועדת דת ומדינה המורכבת מנציגי כלל המפלגות. נציגיו של ליברמן ביקשו לאפשר לחברי הכנסת מהמפלגה להימנע מהצבעה, החרדים התנגדו וסרבו לבקשה.

השר יריב לוין, מי שניהל את המשא ומתן לכניסת ישראל ביתנו לממשלה, הצטרף לעמדת החרדים, שכן נושא חוק הליב"ה נמצא בהסכם הקואליציוני עם החרדים - הסכם שגם ליברמן מחוייב לו.

כאמור, המפלגות החרדיות הודיעו לראשי הקואליציה כי הם יחרימו הצבעות במליאה במידה וישראל ביתנו לא תשתתף בהצבעה. "היום זה ליב"ה, מחר זה חוק אחר" אומר גורם חרדי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר