המאבק נגד האולפנה

רבני בני ברק הגיעו למחות בלשכת ראש העיר

בשעות הצהריים הגיעו רבני שכונת קריית הרצוג בבני ברק להביע את מחאתם הנחרצת על העתקת האולפנה של בנות הציבור הדתי לאומי ממרכז העיר לתוככי שכונת קריית הרצוג (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

המאבק על האולפנה: בשעות הצהריים (שני) הגיעו רבני שכונת קריית הרצוג בבני ברק להביע את מחאתם הנחרצת על העתקת האולפנה של בנות הציבור הדתי לאומי ממרכז העיר לתוככי שכונת קריית הרצוג. בין המשתתפים היה גם זקן רבני השכונות בבני ברק רבי יוסף חיים שיינפלד.

במהלך הפגישה פרץ מספר פעמים הרב שיינפלד בבכי ואמר "אין דוחין נפש מפני נפש", כשהוא מצהיר בפני ראש העיר שמהלך כזה צריך היתר מבית דין "לפני שמתעסק בדברים של פיקוח נפש". לדבריו: "אנא ממך אל תפגע בצביון שכונתינו ובטהרתה".

לטענת הנוכחים, הרבנים הציעו לראש העיר פתרונות חלופיים, אולם ראש העיר סירב לשמוע כלל, באמרו כי "את כל הפתרונות הוא כבר מכיר ויודע עליהם" והוסיף כי מבחינתו "כל העיר בני ברק היא מקום אחד וכי השטח בקריית הרצוג כבר שייך לאולפנה, אדרבא אם אתם רוצים תנהלו נגדם מלחמה" אמר זייברט לרבנים.

רבני השכונה, בראשם הרב יהודה אריה שוורץ, הודיעו לראש העיר כי מבחינתם למרות שהוא אינו מעוניין לשמוע, יש פתרונות אחרים - וזו אינה סיבה להעביר את האולפנה לקריית הרצוג.

בתום שעה ארוכה, יצאו הרבנים מהפגישה כאשר ההבנה היא שתחנוניהם עלו בתוהו וכי "יש להחריף את צעדי המאבק". יצויין, כי בפגישה השתתפו רבנים מעל החוגים והעדות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר