טירוף מזוויע ביפן

19 הרוגים ו-45 פצועים בהתקפת סכין במרכז לנכים

עובד שפוטר ממרכז לנכים בעיר סגמיהרה הסמוכה לטוקיו, בירת יפן, הגיע למקום בלילה, דקר את הנכים בשנתם, רצח 19 ופצע עשרות. רק לאחר חצי שעה הסגיר את עצמו לידי כוחות משטרה (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
המוסד בו נרצחו הנכים (צילום מסך יוטיוב)

העולם משתגע? אירוע רב נפגעים נוסף והפעם ביפן. לפחות 19 בני אדם נרצחו ו -45 אחרים נפצעו בדרגות פציעה שונות לאחר שאדם חמוש בסכין נכנס הלילה (ג') למרכז לבעלי מוגבלויות בעיר סגמיהרה הסמוכה לטוקיו שביפן. החשוד במעשה הסגיר עצמו למשטרה.

על פי התקשורת היפנית, סמוך לשעה 02:30, נכנס החשוד ברצח, צעיר בן 26 שעבד בעבר במקום, והחל במסע הרצח הקטלני כשהוא דוקר את הנכים במיטותיהם. כחצי שעה לאחר מכן, הסגיר עצמו החשוד במעשה לידי כוחות המשטרה. במקום שהו באותה עת 150 דיירים בגילאים 18 עד 75 שסובלים מלקויות פיזיות. אחת האחיות שהגיעה למקום גילתה את הזוועה.

כעת חוקרת המשטרה מה הוביל את הצעיר לתקוף בעלי מוגבלויות עמם עבד עד לא מזמן. כלי התקשורת ביפן מדווחים כי החשוד במעשה טען בחקירתו במשטרה כי הוא "רוצה להיפטר מכל בעלי מוגבלות בעולם". אולם המשטרה לא פוסלת כי מדובר במסע נקמה של העובד שפוטר לאחרונה מהמרכז.

בשבועות האחרונים היו בעולם כמה אירועים רבי נפגעים רובם קשורים לטרור האסלאמי, אך לא רק כפי שראינו באירועי הירי בארה"ב בהם נהרגו רבים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר