חנין זועבי מתלוננת: בכל מקום עושים לי תנועות גוף מוזרות ומקללים אותי

חברת הכנסת הפרובוקטיבית הגישה תלונה לועדת האתיקה בה היא מתארת בפרוטרוט את שהיא חווה לטענתה ברחובות ערי ישראל - בשל "הסתה נגדה", מה שגורם לה לשקול אבטחה צמודה (ארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
זועבי (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ועדת האתיקה של הכנסת תדון היום (שלישי) בקובלנה שהגישה חברת הכנסת חנין זועבי נגד חברת הכנסת נאוה בוקר (ליכוד). זועבי טוענת בנימוקים לקובלנה, כי "פרסומיה החמורים של ח"כ בוקר, חושפים אותי לסכנת נפשות של ממש ולא מסתפקים בהכפשת שמי".

חנין זועבי מתארת בקובלנה שהגישה את הסבל שהיא חווה: "ברצוני להבהיר שבשל הסכנה והאווירה הלא נוחה שנוצרה סביבי, גם ברחוב, גם כאשר אני נכנסת לחנויות, למסעדות, ואפילו לקופת חולים, אני נמנעת כמעט לגמרי מלהסתובב לבדי. מעבר לכך, נאלצתי להימנע מלהצטרף למשפחתי לטיולי החג, על מנת לא לפגוע ברגשותיהם, כאשר אני שומעת מיני קללות, צרחות ותנועות גוף מוזרות, כמו גם מהעוינות המופנית כלפי".

"שקלתי להיעזר בשירותי שמירה" טוענת זועבי, "אך לא רציתי להעביר לבני משפחתי את התחושה שאני מאוימת ונמצאת בסכנה ולגרום להם לחוש פחדים וחששות ולקלקל להם את אווירת החג והשמחה. לא רציתי להעביר להם את חווית האלימות והחשיפה לאנשים אלימים, בגני השעשועים במהלך בילוי משותף. איומים מסוג זה אינם מפחידים אותי, אך ברור שהם גורמים למועקה, עצב וגם רגשות כעס לא מבוטלים".

נאוה בוקר הגיבה להאשמותיה של זועבי: "אני לא חוזרת בי מהדברים שאמרתי. מי שפוגע בחיילי צה"ל הוא אויב ויש לנקוט נגדו ביד חזקה. זועבי חושבת שהיא עדיין על המרמרה, תוקפת את חיילי צה"ל וכשמישהו מעז להתייצב מולה היא ישר צועקת שהיא הקורבן. האמת הפשוטה היא שהיא הבעיה. היא שמסיתה ומעודדת פיגועי טרור וראינו את גל הטרור שהתרחש לאחר הפעם האחרונה שבה קראה לחיילי צה"ל רוצחים. אם זועבי חוששת לחייה הגיע הזמן שתלמד לשלוט על הפה שלה ותפסיק ללבות את אש ההסתה שמובילה לרצח חפים מפשע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר