מי שומר על השומר?

שוטרים חשודים שגנבו מוצרים באירוע בחוף ים

קצין הביטחון של חברת קוקה קולה התלונן כי שוטרים שאבטחו הפנניג של החברה בחוף הים בחיפה גנבו ארגזים של מוצרים ללא רשות. המשטרה: ההפקה אפשרה להם לשימושם האישי (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(קורינה קרן, פלאש90)

שוטרים חשודים שגנבו בקבוקי קולה ובקבוקי שמן שיזוף במהלך אירוע בחוף הים בחיפה. השוטרים מתחנת חיפה הועסקו בשבוע שעבר בהפנינג שערכה חברת "קוקה קולה" בחוף דור. במהלך האירוע, בזמן משמרת הלילה שלהם, בין חצות ל-08:00 בבוקר, עלה חשד לפיו דווקא השוטרים גנבו קרטונים ובהם שמן שיזוף ובקבוקי שתייה.

מעדותו של קב"ט חברת "קוקה קולה" שנכח במקום עולה כי בשעה 01:30 בלילה, נכנס קצין משטרה לחדר ההפקה ויחד עם שוטר נוסף - הם גנבו קרטונים של המשקה. חצי שעה לאחר מכן, הם נכנסו שוב לחדר ההפקה וגנבו בקבוקים נוספים, כך על פי הדיווח במאקו.

הקב"ט שראה שהשוטרים מתכוונים לבצע גניבה נוספת הוא יצר קשר מידי עם תחנת משטרת זיכרון יעקב, שגם שוטריה נכחו במקום, ודיווח על הגניבה שבוצעה על ידי קצין ושוטר - כך נמסר מטעם גורם בחברת "קוקה קולה". מפקדת המשטרה המקומית הנחתה את רכז הסיור של תחנת זיכרון יעקב לפעול בנדון, אלא שנראה שבתחנה די ניסו להשתיק את העניין.

קצין הסיור של תחנת זיכרון יעקב יצא למקום האירוע על מנת לבדוק אם הטענות כלפי הקצין והשוטר נכונות - אלא שאותו קצין שוחח עם קב"ט החברה עם הגעתו וביקש ממנו שלא יעשה בלגן, כיוון ש"אנשים עלולים להסתבך".

מהמשטרה נמסר בתגובה כי "בעת אירוע הפנינג המוני, אפשרה ההפקה לשוטרים שעבדו במקום להשתמש לצורכם האישי בשמן השיזוף (באחת וחצי בלילה? ד.ה) ובבקבוקי השתייה. בכל אופן, למען הסר ספק, ולמען שמירה על ניקיון כפיים של השוטרים המועסקים בשכר, העבירה המשטרה את המקרה לבדיקת נוספת של מח"ש".

ממח"ש נמסר בתגובה כי התלונה הועברה אליהם והתיק נבדק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר