לאחר הקטיעה

בן כהן מתהלך על... רגליים בייבוא מחו"ל | צפו

רק לפני כחצי שנה החריד פיצוץ אדיר את גבעתיים, בשל פיצוץ מטען חבלה בג'יפ הוולוו של בן כהן, שקטע את רגליו. בימים אלו, בן כהן תועד מתהלך כאחד האדם על... רגליים תותבות בייבוא מחו"ל (אנשים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

פיצוץ אדיר החריד בשעות הצהריים ב-19 בינואר את רחוב ערבי נחל בגבעתיים. לשוטרים ולכוחות ההצלה שהגיעו לזירה התברר כי מדובר בפיגוע פלילי כאשר אלמונים הטמינו מטען חבלה בג'יפ הוולוו של בן כהן, הנחשב ליעד משטרתי בכירף שנפצע באורח קשה ורגליו נקטעו חלקית.

כהן הפצוע יצא מהרכב וסרטוני האירוע הקשה הופצו ברשתות החברתיות. המשטרה העריכה כי מדובר בחלק ממלחמת עבריינים כאשר כהן נחשב למקורב לעמיר מולנר היעד מספר 1 של רשויות החוק.

כהן פונה במצב קשה לבית החולים כאשר נשקפת סכנה לחייו. בהמשך פתחה המשטרה בחקירה לגבי הפצת תיעוד מהגעתו של כהן אל חדר המיון כשהוא פגוע קשות ברגליו.

חבריו לא האמינו שהאיש ישתקם וילך אי פעם. בימים האחרונים תועד כהן שרכש רגליים תותבות בסכום נכבד ביבוא מחו"ל כשהוא צועד במסדרונות בית החולים מחוייך ומאושר.

"מי היה מאמין", סיפרו עדי ראייה," שחצי שנה אחרי הפיצוץ הנורא בו חשבנו שאיבדנו את בן לעולם שנזכה לראות אותו צועד כך משוחרר וחופשי".

יש עוד תרגילי שיקום", הם מוסיפים, "אבל זה מראה מה היא חוזקה של אמונה. האיש סמל לניצחון של החיים ולכך שמכל צרה ניתן לצאת מחוזק ומחושל יותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר