56 חשודים נעצרו

נתפס ללא רישיון ונמלט מהשוטרים ברוורס • צפו בתיעוד

במסגרת מבצע משטרתי נגד עבריינים שנוהגים ללא רישיון נעצרו 56 חשודים, ביניהם "היעד מספר 1" שהסגיר את עצמו לאחר שנמלט ברוורס ונגח את ניידת המששטרה שביקשה לעוצרו (רכב)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
החשוד נגח את הניידת השאיר את הרכב ונמלט (באדיבות: דוברות משטרה)

במסגרת מבצע שיזמה משטרת ירושלים הסגיר את עצמו אתמול (שלישי) בן 20, תושב אבו גוש, שלפני שבוע וחצי נהג ללא רישיון וניגח ניידת תוך כדי הימלטות. בחודשים האחרונים אותרו במהלך המבצע 55 חשודים נוהגים ברכב, אף שחלקם לא הוציאו רישיון נהיגה מעולם או שרישיונם נשלל לצמיתות.

המבצע, המכונה "מהלך גורלי", נערך בשלושת החודשים האחרונים, ויזם אותו מפקד מחוז ירושלים יורם הלוי. חלק מהחשודים פסולי הרישיון מהווים גם יעד של המשטרה בשל מידע על עבירות אחרות. משטרת ירושלים עיכבה לחקירה 55 חשודים פסולי רישיון - שרישיונם נשלל לצמיתות או שנאסר עליהם להוציא רישיון - לאחר שנתפסו נוהגים ברכב במסגרת מעכב יזום אחריהם. כתבי אישום הוגשו נגדם, 36 מהם נעצרו, ומתוכם 31 נתונים במעצר עד תום ההליכים.

במהלך פעילות מעקב אחר חשוד המוגדר "יעד מספר 1" של תחנת הראל במרחב ציון, נצפה החשוד נוהג בכפר אבו גוש. החשוד, כבן 20, לא הוציא רישיון נהיגה מעולם. השוטר סימן לו לעצור, אך החשוד הבחין בניידת ונמלט בנסיעה לאחור. בהמשך הוא ניגח את הניידת והשאיר את הרכב שלו צמוד לדלת הנהג של הניידת על מנת שיוכל לברוח.

בריחתו בהילוך אחורי נקלטה במצלמות האבטחה של הכפר. לאחר הימלטותו הפעילה המשטרה לחץ מסיבי על בית הוריו וסביבתו כדי שאלו יצרו עמו קשר ויבקשו ממנו להסגיר את עצמו, ובסופו של דבר אתמול הוא עשה זאת ונעצר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר