פיצוץ ברכב

ניסיון חיסול בירושלים: הנהג נפצע בינוני

מטען חבלה הונח מתחת לרכב והתפוצץ ברחוב קרן היסוד בירושלים. הנהג נפצע בינוני ופונה בהכרה מלאה לבית החולים. המשטרה מעריכה כי מדובר בניסיון חיסול על רקע פלילי (חדשות, משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הרכב לאחר הפיצוץ (צילום: דוברות המשטרה)

סמוך לגן הפעמון בירושלים ברחוב יפו אירע הבוקר (רביעי) פיצוץ ברכב. בתחילה היה חשש שמדובר באירוע טרור אך כמה דקות לאחר מכן הודיעה המשטרה כי מדובר ככל הנראה במטען שהוצמד לרכב על רקע פלילי.

הנהג נפגע באורח בינוני ופונה ע"י מד"א לבית החולים. כוחות גדולים של משטרה בזירה מחשש למטענים נוספים.

חזי רוט מתנדב איחוד הצלה שהגיע ראשון סיפר: "הייתי בסמיכות למקום ונמסר ממוקד איחוד הצלה על פיצוץ עם חשש למספר נפגעים. כשהגעתי לזירה נתקלתי בפצוע יחיד כבן 50 בהכרה מלאה. התחלתי להעניק לו סיוע רפואי ראשוני תוך כדי שביקשתי מהמוקד לעדכן את כלל הכוחות כי ישנו נפגע יחיד ואין צורך בהגעה של חובשים נוספים. כוחות משטרה גדולים פעלו בזירה לבדיקת הנסיבות".

מבית החולים הדסה עין כרם נמסר כי אל יחידת הטראומה פונה פצוע בן 58 אשר נפגע בעת פיצוץ שארע ברכבו בירושלים.
מצבו בינוני, בהכרה, סובל מפגיעות בגפיים.

מהמשטרה נמסר כי "הבוקר בשעה 8:28 כוחות גדולים של המשטרה בהם חבלנים הגיעו לרחוב מאפו פינת קרן היסוד בעקבות פיצוץ שארע ברכב פרטי. נהג הרכב , תושב העיר בשנות ה-50 המוכר למשטרה, פונה על ידי מד"א במצב בינוני לעין כרם.

"מתחקור ראשוני של האירוע עולה כי הרקע הינו ככל הנראה פלילי. מפקד מחוז ירושלים הטיל את חקירת האירוע על ידי היחידה המרכזית של המשטרה בירושלים".

דוברות איחוד הצלה
דוברות איחוד הצלה
דוברות המשטרה
דוברות המשטרה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר