הזול והמשתלם

משנה שוק? One Plus 3 יושק בשבוע הבא

הדגם הסיני החדש One Plus 3 כולל מפרט טכני עשיר מהשורה הראשונה עם מחיר זול יחסית, נמוך בהרבה מהמתחרים שלו בשוק. המכשיר צפוי להיות זמין בשבוע הבא (דיגיטל)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(one plus )

מכשיר הוואן פלוס - One Plus 3 הוא אחד מסיפורי ההצלחה הגדולים של השנים האחרונות. החברה הסינית הגיע משום מקום והפכה תוך כמה שנים לאחד המותגים המובילים בתחום המובייל.

את המכשיר הראשון השיקה החברה בכמות מוגבלת בהזמנה מראש בלבד כך גם את המכשיר השני. עכשיו 12 חודשים אחרי החברה חוזרת עם הדגם השלישי שלה כדי להתמודד עם התחרות בתחום האנדרואיד והפעם המכשיר יהיה זמין למכירה גם ללא הזמנה מראש.

מדובר במכשיר עם מפרט גבוה מהשורה הראשונה אך במחיר סביר לחלוטין נמוך בהרבה ממכשירים דומים מבחינה טכנית.

מפרטו הטכני כולל מסך AMOLED בגודל 5.5 אינץ’ בעל רזולוציית תצוגה Full HD, מעבד בעל ארבע ליבות בתדר מירבי של 2.15Ghz המשולב במערכת-על-שבב Snapdragon 820 מבית קוואלקום, זיכרון גדול בנפח 6GB RAM ושטח אחסון בגודל 64 גיגה-בייט, מצלמת 16 מגה-פיקסל ראשית בעלת תמיכה בייצוב תמונה אופטי ודיגיטלי ומצלמת סלפי בעלת חיישן 8 מגה-פיקסל עם ייצוב תמונה דיגיטלי.

מחירו של ה-OnePlus 3 שיגיע לארץ ביבוא רשמי טרם נחשף, אולם ניתן להעריך כי ינוע בין 2,400-2,600 שקלים. בשנה שעברה השיקה החברה את דגם ה-OnePlus 2 בישראל במחיר של 2,500 שקלים, אולם עבור הדגם החדש עלה המחיר אותו נקבה היצרנית במעט (399 דולר במקום 389 דולר). על כן, ייתכן כי נראה עליה במחיר ההשקה גם בישראל.

המכשיר צפוי זה להיות זמין לרכישה החל מהשבוע הבא במחיר של כ-2,500 שקלים (לאחר שקלול מיסי יבוא ומע”מ) מחיר זול בהחלט אם תשוו אותו למכשיריפ דומים .

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר