ראש העיר הערבי מפתיע: אני מאמין בבנימין נתניהו

ה"תקרית" מול המצלמות בין ראש עיריית נצרת לח"כ איימן עודה שיקפה - כך מסתבר - התנהלות עקבית של ראש העיר הערבי בעד הדו-קיום עם היהודים ונגד התנהלות הח"כים הערבים (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
בנימין נתניהו עם עלי סאלם (צילום: חיים צח, לע"מ)

בשונה מבכירי המגזר הערבי בישראל - חברי כנסת ואחרים - עלי סלאם, ראש עיריית נצרת, דווקא מקבל בברכה את סרטון ההתנצלות של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כלפי המגזר. "בא ראש ממשלה, מתנצל, אז תן לו הזדמנות", הוא אומר היום (רביעי).

את הביקורת החריפה שלו הוא שומר להתנהגותם של חברי הכנסת מ'הרשימה המשותפת' ויחסם לדברי נתניהו: "עודה וחברי הכנסת תמיד יתנגדו לו, הם לא מעניינים אותי".

התקרית מול המצלמות, עודה מובך (צילומסך מתוך חדשות 2)

"מאיך שנתניהו דיבר, אני כבר רואה שיש שינוי. שישנה את הדרך שלו, יעביר לנו תקציבים כמו שהוא מעביר ליהודים, שידבר על שלום אמיתי, שישב עם אבו מאזן ויעשו שלום", אמר עלי סלאם בראיון לגלי צה"ל. לדבריו, "אנחנו אזרחי מדינת ישראל ואנחנו אזרחים שווים ומגיע לנו מה שמגיע. אם אתה מעביר את התקציבים ומשנה את הדרך שלך אז באמת ההתנצלות היא אמיתית".

"אני מאמין באנשים החזקים, הם אלה שמביאים שלום", הצהיר לסיום ראש העיר הערבי שמעריץ, כך מסתבר, את נתניהו.

כזכור, לפני תשעה חודשים צעק ראש עיריית נצרת עלי סאלם לכיוונו של ח"כ איימן עודה, יו"ר הרשימה המשותפת, מול המצלמות: "איימן, לך תחפש עניינים במקום אחר, הרסתם לנו את העיר. לך מפה, די עם הראיונות. לך תחפש עניינים במקום אחר. לך תחפש, הרסתם הכל, לך לחיפה. מספיק עם זה. לך מפה".

עודה, שהבין כי הוא נמצא באמצע אירוע מביך, פנה לצלם וביקש ממנו להפסיק לצלם. אך סאלם המשיך בשלו: "הרסתם את העיר. אני ראש העיר, תגיד להם שיעשו משהו. הרסתם את העיר. לא היה פה היום אפילו יהודי אחד. אפילו לא אחד. על מה אתה מתראיין? מה אתה עושה לנו? אתה לא עושה כלום, עשית פעם תהלוכה. שרפתם את העולם. תשתוק. לך תעוף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר