"הוא נוהג טוב", אומר אבי הפעוט הבדואי שנהג בכביש המהיר

לאביו של הזאטוט שנתפס נוהג בטרקטורון חשמלי בכביש מהיר בדרום, יש את מי להאשים: הרשויות, שלא מעסיקים את הילדים בכפר. על הילד שלו, רק מילים טובות כמובן: "הוא יודע לנהוג טוב" (ארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
העבריינים הקטנים (צילום: דוברות המשטרה)

אביו של אחד משני הפעוטות מיישוב בדרום שנתפסו על ידי המשטרה כשהם רוכבים על טרקטורון חשמלי בציר 60 בדרך לבאר שבע, אומר היום (רביעי) לאחר שנלקח לחקירת משטרה: "התחלנו לחפש את הילד שלנו, עד שקיבלנו טלפון מאחד החברים שלי כשהילד כבר היה ממש על הכביש. התחלנו לרוץ. הגעתי לשם, ומצאתי את הילד עם המשטרה. גם הילד היה בהלם".

האב ה"מסור" נחלץ להגנתו של בנו: "הילד נוהג טוב על הטרקטורון, אבל זה לא אומר שהוא יכול לעלות על הכביש. אני ממש בהלם עד עכשיו. אני לא מאמין. אני לא יודע איך הוא עלה על הכביש. שאלתי אותו 'איך עלית לכביש? איך הסתדרת? יש הרבה מכוניות'. והוא ענה לי 'אבא, היו הרבה הרבה מכוניות. חיכיתי עד שהלכו ואז עליתי לכביש'".

העבריין הקטן שנהג בטרקטורון הוא אחד מ-12 ילדים של המשפחה שמתגוררת בכפר בדואי בין עומר ללקיה. לדבריו, "אמרתי לו שלא יעלה יותר על הטרקטורון. זה עדיין לא הסתיים במשטרה. יש חקירות. אני מקווה שזה יסתיים בסוף".

האב סיפר בראיו לגלי צה"ל שקנה את הטרקטורון לפני חודש: "אני כל הזמן מלווה אותו. הוא משחק פה בחצר של הבית ולפעמים אני לוקח אותו לפארקים. כל הזמן אני צמוד אליו, מלווה אותו. הפעם הזאת פתאום הוא נעלם, לא יודע לאן הוא הלך. פתאום נעלם, זה קורה. מה שמעניין אותי זה הילד, שהוא בסדר".

כשנשאל מדוע הילד נסע על הכביש, האשים את הרשויות שלא הקימו בכפר תעסוקת פנאי: "תשמע, הילד כל הזמן סגור בבית. הוא רוצה לצאת מהדירה, הוא רוצה לחפש משהו להתעסק בו. אפילו משחקייה פשוטה לילדים אין. אני חושב שזה מה שמשך את הילד לעשות את זה. תודה לאל שזה לא הסתיים באסון. אני מודה למשטרה שליוו אותו, אלוהים שלח את המשטרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר