גן החיות הגרנדיוזי של צפון קוריאה. צפו

שלטונות צפון קוריאה מנסות - ומצליחות - להסיח את דעת הקהל שטוף המוח משלל האיומים הביטחוניים שבאוויר, בעזרת פארק חדשני ומרשים המשלב גן חיות ומוזיאון טבע ומדע. צפו (בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
גן החיות המרהיב (צילום: ערוץ ה-youtube של NK Propaganda תמונה: KCNA)

ביום שני האחרון נפתח בצפון קוריאה גן חיות חדש בשילוב עם מוזיאון מדע וטבע. הפרויקט השאפתני משתרע על שטח עצום, 35 אלף מטרים רבועים. בין כלוב לכלוב ישנם אולמות תצוגה שונים העוסקים בבעלי חיים, בצמחים ובחלל החיצון. כארבעים מתחמי בעלי חיים, מזנים וסוגים שונים, נבנו במקום באופן מקורי: חלקם מעל ראשי המבקרים וחלקם מתחת לרגליהם, כשבין לבין מוצגים בעלי חיים ענקיים מפוחלצים - שלעתים מופעלים בפתאומיות (בעזרת מנגנון חשמלי) מול פניהם הנבהלות של המבקרים.

המתחם הגרנדיוזי שהושק בטקס ממלכתי רב רושם, נועד להעסיק את הנתינים המודאגים, בעוד באוויר נרחפים שלל איומים, חלקם הזויים: מהאשמת סוכנות הריגול של דרום קוריאה היריבה, בהשרצת נחשים בנהר החוצה את הגבול בין השכנות השונאות אחת את השניה, ועד הצהרות מתגרות התולות את המשך עריכת הניסויים הגרעיניים שמקיימת הדיקטטורה מפעם לפעם, בהתנהגותה של ארצות הברית.

שלטונות דרום קוריאה מצידם, לא טומנות ידם במקוריותם של ההאשמות ההדדיות וטוענות כי צפון קוריאה משיטה לכיוונם בנהר שקי פלסטיק ובתוכם עלוני תעמולה הכוללים איומים בשיגור טילים ו"העלבות" שונות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר