אלפי אריזות בבדיקה

מחסור של קורנפלקס ודליפקאן ברשתות השיווק: ביוניליוור מסרבים לחשוף את הסיבה

אם חיפשתם בימים האחרונים ברשתות השיווק את מוצר הדגל של חברת יוניליוור, קורנפלקס, ולא מצאתם - אתם לא לבד. בחברה הפסיקו את שיווקן של אלפי יחידות קורנפלקס שנשלחו לבדיקה. גם משרד הבריאות מודר ולא קיבל דיווח על האירוע. החברה: "מבצעים באופן שוטף בדיקות מחמירות"

מירב קריסטל, ynet | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90, וצילום מסך)

מאחורי הקלעים מתחוללת בימים האחרונים דרמה בחברת יוניליוור: ברשתות השיווק נרשם מחסור באחד המותגים החזקים ביותר של החברה - הקורנפלקס וכן במוצר דגל נוסף - הדליפקאן. בחברה מנהלים קרב מאסף על מנת להסתיר את העובדות מהציבור.

החברה עצרה את שיווקן של אלפי אריזות מדגני הבוקר שלה. "מתחיל מחסור בחלק מהסניפים ומהספק הבנו שהמחסור הזה יילך ויגבר בימים הקרובים", אמר ל-ynet גורם באחת משתי רשתות השיווק הגדולות בישראל. "ניסינו לברר למה, אבל העובד שדיבר איתי אמר שזה סוד כמוס ושיצאה הוראה לעובדים לא לדבר על זה עם איש. שומרים על מה שקרה פה כאילו מדובר בסודות הגרעין".

עובד בחברה סיפר: "ממדרים את כולנו, מה שאני יודע זה שמדובר בכמות אדירה של קורנפלקס, כמויות ענק".

פניות חוזרות ונשנות של ynet מאז אמש לחברת יוניליוור במטרה להבין מדוע חל מחסור במוצרים, נתקל בסרבנות עיקשת של החברה לספק מידע לציבור ולהשיב לשאלות. אלא שלא רק מהציבור מסתירה חברת יוניליוור את המידע - כתב הבריאות של ynet רותם אליזרע ניסה לברר אמש האם משרד הבריאות מודע למתרחש, אך מתברר כי בחברת יוניליוור בחרו שלא לדווח גם למשרד הבריאות על שאירע.

גורמים בחברה אמרו כי אלפי קופסאות הקורנפלקס נמצאות כעת בבדיקה שייתכן שלאחריהן יושמדו כליל.

מחברת יוניליוור נמסר בתגובה: "חברתנו מבצעת באופן שוטף בדיקות מחמירות מאוד לכל מוצריה, טרם יציאתם לשוק. לעיתים בדיקות אלו גורמות לחוסרים זמניים. עם זאת, חברתנו מעולם לא מתפשרת על איכות ותקינות ומוצריה. כמובן שכל מוצרי החברה, לרבות דגני הבוקר של תלמה, תקינים ובטוחים לשימוש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר