"תגלו דברים יפים"

טראמפ ביקש מרוסיה לפרוץ למייל של קלינטון: "תזכי לסיקור נרחב כאן"

במהלך מסיבת עיתונאים שקיים, ביקש דונלד טראמפ מרוסיה לפרוץ לחשבונות המייל של הילרי קלינטון ולאתר את 30 אלף ההודעות הנעדרות. "תזכי לסיקור נרחב כאן על-ידי התקשורת שלנו" (חדשות)

(צילום: שאטרסטוק)

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ, פלט היום (רביעי) אמירה מוזרה נוספת במהלך מסיבת עיתונאים שקיים בפלורידה, וקרא לרוסיה לפרוץ לחשבון המייל של המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון.

טראמפ אמר כי מי שיגיע ל-30 אלף המיילים הנעדרים של קלינטון, יגלה "כמה דברים יפים", וניסה לשכנע את רוסיה לעשות זאת, באומרו כי היא תקבל סיקור נרחב על ידי התקשורת האמריקנית. "רוסיה, אם את שומעת אותי, אני מקווה שתוכלי למצוא את 30 אלף המיילים שחסרים. אני חושב שתזכי לסיקור נרחב כאן על-ידי התקשורת שלנו".

את הדברים אמר טראמפ בתגובה לטענות מטה הבחירות של קלינטון לפיהן רוסיה פרצה למחשבים ששייכים לוועידה הדמוקרטית ופרסמה תוכן של מיילים שמצאה בכדי לסייע לטראמפ בבחירות.

"זאת הטייה כל הפרשה הזאת עם רוסיה, זה מגוחך. הלוואי והיה לי את הכוח הזה. לרוסיה אין כבוד למדינה שלנו, אם זו בכלל רוסיה. ייתכן מאוד שזו סין או מישהו שפרץ ממיטתו. מה יש לי להסתבך עם פוטין? אין לי שום קשר איתו. מעולם לא דיברתי איתו ואני לא יודע עליו כלום מלבד זה שהוא יכבד אותי".

טראמפ תקף גם את תמיכת אובמה ורעייתו מישל בהילרי קלינטון ואמר כי אובמה הוא "הנשיא הבור ביותר בהיסטוריה שלנו, הוא אסון".

ג'ייק סאליבן, יועץ של הילרי קלינטון, אמר בתגובה כי "זאת הפעם הראשונה שמועמד לנשיאות מעודד מעצמה אחרת לרגל אחר יריבתו הפוליטית. זאת לא הפרזה, אלה העובדות. זה הפך מעניין פוליטי לסוגיה של ביטחון לאומי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר