צפו: המחבלים קראו שלוש פעמים אללה אכבר ויצאו לרצוח

ארגון המדינה האיסלאמית פרסם את הסרטון בו שני המחבלים שעשו אתמול את הפיגוע המזוויע בכנסייה שבצפון צרפת מתכוננים "רוחנית" למעשה הקשה ומתייחדים עם ציווי הקוראן (בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הסרטון (צילום: סוכנות אעמאק)

ארגון דאעש פרסם היום (רביעי) סרטון בו נראים שני המחבלים שעשו אתמול את הפיגוע בכנסייה בעיירה שבמחוז נורמנדי בצרפת, נשבעים אמונים לארגון הקיצוני במהלך המתקפה, שבה נערף ראשו של הכומר ז'אק האמל בן ה-85 ונזירה נפצעה אנוש.

אחד משני המחבלים, המכנה עצמו אבו ג'היל אל-חנפי, נראה בברטון מחזיק את ידו של המחבל השני המכונה איבן עומר, ונשבע אמונים למנהיג דאעש אבו בכר אל-בגדאדי. בסוף הדברים קוראים השניים "אללה אכבר" שלוש פעמים.

אתמול דווח כי אחד המחבלים הוא עאדל כרמיש, בן 19 שניסה להגיע פעמיים לסוריה כדי להצטרף לשורות דאעש. היום אמר מקור בתביעה בצרפת כי התוקף השני הוא ככל הנראה צעיר בן 19 תושב דרום צרפת שאינו מוכר לרשויות. לדבריו, העיכוב בפרסום שמו באופן רשמי נובע מבדיקות סופיות של הדי-אן-אי שנמצא בזירה. עוד הוא מסר כי תעודת הזהות של עבד אל-מליכ נמצאה בביתו של כרמיש. כרמיש ריצה בעבר תקופת מאסר והתביעה ביקשה להשאירו במעצר, אולם בית משפט דחה זאת. לפי התביעה במדינה, הוא נשלח למעצר בית כשהוא נושא צמיד מעקב אלקטרוני, אך התאפשר לו לצאת מהבית בשעות הבוקר. הוא ניצל את הפרצה הזאת כדי לערוך את המתקפה.

שני המחבלים שבסרטון חוסלו לאחר הפיגוע בידי כוחות מיוחדים שהגיעו לזירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר