השודד חדר לפיצוציה בעזרת פטיש - ותועד. צפו

כמעט על הכול חשב הפורץ לתחנת ילו בנתניה - כפפות, כובע, פתח מילוט - חוץ מעל האפשרות שמצלמת אבטחה עקשנית תתעד את כל מעשיו הטובים, מתחילה ועד סוף, ותשלח אותו למעצר. צפו (ארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
תיעוד הפריצה (צילום: מצלמת אבטחה, ynet)

צעיר תושב נתניה, ויקי כחלון, מוכר למשטרה מעבירות רכוש בעבר. בסוף השבוע שעבר הוא ניסה שוב את מזלו: הוא תכנן היטב את הפריצה לפיצוציה בתחנת דלק ברחוב הרצל, הרחוב הראשי בעיר. יום קודם לכן הגיע לשם, ביקש את מפתח דלת חדר השירותים ושבר אותו בכוונה בתוך המנעול, כדי שהדלת תישאר פתוחה ומזמינה - אותו.

בזמן שהתחנה והחנות סגורות, בשעת לילה מאוחרת, הגיע ויקי למקום כשכפפות לידיו וכובע מצחייה לראשו, ובידיו פטיש חמש קילו. הוא נכנס לשירותים הפתוחים ובאמצעות הפטיש שבר פתח קטן בקיר המחבר ביניהם לבין החנות, הזדחל דרכו לשם ולקח עשרות מארזי סיגריות. הוא דחף אותם דרך הפתח ולאחר מכן הזדחל החוצה עם שלל המארזים.

לאחר זמן לא רב הגיעה למשטרה הודעה על הפריצה, והיחידה ללחימה בפשיעה בעיר פתחה בחקירה. החוקרים צפו בצילומי מצלמות האבטחה שתיעדו את מעשיו של החשוד בתוך החנות, ואת העובדה שהוא הגיע לשם עם כפפות כדי שלא יוותרו טביעות אצבע והסתיר את פניו בכובע.

אלא הכובע לא סייע לו מספיק, הוא זוהה והיום לפנות בוקר התייצבו החוקרים בביתו של כחלון ועצרו אותו לחקירה. בביתו נמצאו עשרות הפקטים של הסגריות וכן הפטיש שעל פי החשד שימש אותו לשבירת הקיר. הוא נעצר ונחקר, ובקרוב יוגש נגדו כתב אישום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר