מאסר או שלילה?

כתב אישום נגד ח"כ משה גפני על נסיעה באור אדום

ח"כ גפני, מואשם כי לפני כשנה נסע ברמזור אדום מבלי לציית לחוקי התנועה, העונש האפשרי עד שנתיים מאסר. מלשכתו נמסר: "מדובר ברכבו של ח"כ גפני שצולם ברמזור. הנושא בבדיקה" (ברנז'ה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
ח"כ משה גפני (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

כתב אישום על חציית צומת ברמזור אדום הוגש בשבוע שעבר לבית משפט השלום לתעבורה בתל אביב, נגד יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני. הדיון בעניינו נדחה לחודש נובמבר לבקשתו של גפני.

רכב האופל של גפני צולם כבר לפני כשנה כשהוא חוצה רמזור אדום בצומת הרחובות אלוף שדה ורזיאל ברמת גן בשעת ערב מאוחרת. לפי כתב האישום שהוגש על ידי אגף התנועה של משטרת תל אביב, גפני נאשם כי נהג ברכבו "ולא ציית לאור אדום" שהיה ברמזור בכיוון נסיעתו ובכך שלא עצר את רכבו לפני קו העצירה והמשיך בנסיעה בניגוד לחוק, כך דווח בכלכליסט.

לפי האישום, במידה ויורשע ח"כ גפני, הוא צפוי לעונש הקבוע בסעיף 62 לפקודת התעבורה, המתמקד בנהג שנהג בצורה רשלנית ובקלות ראש וקובע כי דינו שנתיים מאסר או קנס.

סביר להניח כי גם אם גפני עצמו נהג ברכב בית המשפט יסתפק בעונש של פסילת רישיונו לתקופה ממושכת. גפני טוען לעומת זאת, כי אמנם זו מכוניתו שצולמה כשהיא חוצה את הרמזור, אולם לא ידוע מי נהג בה.

חבר הכנסת זומן לדיון בשבוע שעבר בבית המשפט לתעבורה בתל אביב, אך לבקשת בא כוחו עו"ד חיים נס, נדחה הדיון לחודש נובמבר.

מטעמו של חבר הכנסת נמסר: "מדובר ברכבו של ח"כ גפני שצולם ברמזור. הנושא בבדיקה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר