טרגדיה בפתח תקווה

אם לשמונה, ילדה בביתה תינוק מת

זה קורה לא פעם ב'לידת בית' לא מפוקחת, אך אמש בפתח תקווה האישה תכננה לידה רגילה בבית החולים, אך לפתע היא חשה ברע והצוות הרפואי שהוזעק לביתה נאלץ לקבוע את מות התינוק (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

תושבת פתח תקווה, אם לשמונה ילדים בשנות ה-40 לחייה, חשה ברע אמש (רביעי) בשבוע ה-35 להריונה. כשהיא החלה לדמם ולחוש כאבים עזים, הוזעקו למקום צוותי מד"א. אלו ניסו לבצע החייאה, ללא הצלחה, וקבעו את מותו של התינוק במקום. האישה עצמה פונתה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה כשמצבה יציב.

בבית החולים מעריכים, כי זה היה סיבוך טבעי של ההריון שהוביל ללידת בית לא מתוכננת, אלא שהתינוק נולד ללא דופק וללא נשימה. האירוע הזה נחשב לנדיר במיוחד.

לפני שנה יולדת מיישוב בגליל התחתון הגיעה לבית החולים פוריה עם תינוקת שילדה בלידת בית, לאחר שהתינוקת נולדה ללא רוח חיים - רק שאז זה אירע תוך כדי לידת בית מתוכננת שהסתבכה. האישה הגיעה לבית החולים, רק לאחר שהמיילדת לא שמעה דופק של העובר והמליצה על פינוי דחוף לבית החולים.

גם לפני כשלושה חודשים תינוקת מתה במהלך לידת בית בישוב בעמק יזרעאל. פראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום ביצעו בה פעולות החייאה, לאחר שאיבדה את הדופק אולם בבית החולים רמב"ם נאלצו לקבוע את מותה של התינוקת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר