סוף טוב לגניבה

הפורצים נלכדו מאות אלפי שקלים ותכשיטים הוחזרו לבעליהם

ארבעה חשודים נעצרו בחשד להתפרצות לדירה באשדוד, ממנה נגנבו מאות אלפי שקלים ותכשיטים רבים. תוך שעות בלשי המשטרה השיבו את מרבית הסכום לבעלת הדירה. הוגשו כתבי אישום (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הבלשים עם השלל (צילום: דוברות משטרת ישראל)

פעילות מהירה של בלשי משטרת ישראל הביאה למעצרם של ארבעת חשודים בהתפרצות לדירה באשדוד עם מרבית השלל עליו שמו את ידם. המקרה החל כאשר תושבת אשדוד, 70, יצאה לפני כשבועיים לקניות בשוק וכשחזרה לביתה הבחינה באדם חשוד הנמלט ממרפסת ביתה. כשנכנסה אל תוך דירתה התברר לה כי דירתה נפרצה ומתוך הדירה נגנבו תכשיטים רבים וסכום כסף רב, מאות אלפי שקלים, השייך לבנה ושנועדו לשמש כמקדמה לדירה שתכנן לרכוש.

בלשי המשטרה שקיבלו דיווח על ההתפרצות, הגיעו אל דירה הנמצאת בהמשך הרחוב. הבלשים המיומנים הותירו צוות בכניסה לבניין שתצפת לעבר חלונות הבניין. בעת שנכנסו הבלשים לדירה החשודה, הבחין הבלש בתצפית ביד יוצאת מחלון הדירה החשודה ושקית גדולה מושלכת תוך שעפים ממנה ניירות, שלאחר מכן בעת שהגיעו לקרקע התבררו כשטרות כסף.

בשקית שהושלכה התגלה לבלשים סכום כסף רב ותכשיטים שעל פי החשד נגנבו זמן קצר לפני כן מדירתה של תושבת אשדוד. בדירה אותרו שני חשודים, בשנות ה-50 לחייהם, כאשר חשוד שלישי, 38, הצליח, עוד בטרם נכנסו השוטרים לדירה, לחמוק דרך חלון ביתו אל הדירה הסמוכה בה מתגוררת קשישה שעסקה בתליית כביסה ותוך שמסמן לעברה להיות בשקט, ויצא מהבניין תוך שמתחזה לאדם אחר. שני החשודים שאותרו בדירה נעצרו לחקירה במשטרה וכעבור מספר ימים בהם סרקה המשטרה אחר החשוד השלישי, זה הסגיר עצמו בתחנת המשטרה באשדוד ונעצר גם כן לחקירה.

בחקירתם של החשודים עלה כי את המידע אודות הכסף בדירה ומקום הימצאותו קיבלו מבחורה המתגוררת בשכנות לדירה שנפרצה. כמו כן באותו הבוקר העבירה החשודה מידע בהודעות "S.M.S" לאחד החשודים כי בעלת הדירה יצאה מהבית ונמצאת באותה העת בשוק, "שוק ים" באשדוד, ולאחר מכן אף שלחה הודעה נוספת המתריעה בפני החשודים כי בעלת הדירה בדרכה חזרה לבית. החשודים נצלו מידע זה ופרצו לדירה ונטלו את הרכוש הרב, אך לחוסר מזלם בלשי המשטרה הגיעו אליהם מהר מידי וסיכלו את הנאתם.

כאמור, אתמול, יום רביעי, הוגש כתב אישום כנגד ארבעת החשודים בבית משפט השלום באשקלון באמצעות חטיבת התביעות במשטרה.

דוברות המשטרה (לכיש) :פעילות ותגובה מהירה של משטרת ישראל, הביאה למעצרם של ארבעה חשודים בהתפרצות לדירה באשדוד, ממנה נגנבו מאות אלפי שקלים ותכשיטים רבים. אחת החשודות שמשה כמקור מידע עבור שאר החשודים ועדכנה אותם על תנועותיה של בעלת הבית באמצעות הודעות S.M.S. תוך פחות משעה מקרות ההתפרצות, בלשי המשטרה השיבו את מרבית הסכום לבעלת הדירה. אתמול, רביעי, הגישה חטיבת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום כנגד ארבעת החשודים.
פעילות מהירה של בלשי משטרת ישראל הביאה למעצרם של ארבעת חשודים בהתפרצות לדירה באשדוד עם מרבית השלל עליו שמו את ידם. המקרה החל כאשר תושבת אשדוד, 70, יצאה לפני כשבועיים לקניות בשוק וכשחזרה לביתה הבחינה באדם חשוד הנמלט ממרפסת ביתה. כשנכנסה אל תוך דירתה התברר לה כי דירתה נפרצה ומתוך הדירה נגנבו תכשיטים רבים וסכום כסף רב, מאות אלפי שקלים, השייך לבנה ושנועדו לשמש כמקדמה לדירה שתכנן לרכוש. בלשי המשטרה שקיבלו דיווח על ההתפרצות, הגיעו אל דירה הנמצאת בהמשך הרחוב. הבלשים המיומנים הותירו צוות בכניסה לבניין שתצפת לעבר חלונות הבניין. בעת שנכנסו הבלשים לדירה החשודה, הבחין הבלש בתצפית ביד יוצאת מחלון הדירה החשודה ושקית גדולה מושלכת תוך שעפים ממנה ניירות, שלאחר מכן בעת שהגיעו לקרקע התבררו כשטרות כסף. בשקית שהושלכה התגלה לבלשים סכום כסף רב ותכשיטים שעל פי החשד נגנבו זמן קצר לפני כן מדירתה של תושבת אשדוד. בדירה אותרו שני חשודים, בשנות ה-50 לחייהם, כאשר חשוד שלישי, 38, הצליח, עוד בטרם נכנסו השוטרים לדירה, לחמוק דרך חלון ביתו אל הדירה הסמוכה בה מתגוררת קשישה שעסקה בתליית כביסה ותוך שמסמן לעברה להיות בשקט, ויצא מהבניין תוך שמתחזה לאדם אחר. שני החשודים שאותרו בדירה נעצרו לחקירה במשטרה וכעבור מספר ימים בהם סרקה המשטרה אחר החשוד השלישי, זה הסגיר עצמו בתחנת המשטרה באשדוד ונעצר גם כן לחקירה. בחקירתם של החשודים עלה כי את המידע אודות הכסף בדירה ומקום הימצאותו קיבלו מבחורה המתגוררת בשכנות לדירה שנפרצה. כמו כן באותו הבוקר העבירה החשודה מידע בהודעות "S.M.S" לאחד החשודים כי בעלת הדירה יצאה מהבית ונמצאת באותה העת בשוק, "שוק ים" באשדוד, ולאחר מכן אף שלחה הודעה נוספת המתריעה בפני החשודים כי בעלת הדירה בדרכה חזרה לבית. החשודים נצלו מידע זה ופרצו לדירה ונטלו את הרכוש הרב, אך לחוסר מזלם בלשי המשטרה הגיעו אליהם מהר מידי וסיכלו את הנאתם. כאמור, אתמול, יום רביעי, הוגש כתב אישום כנגד ארבעת החשודים בבית משפט השלום באשקלון באמצעות חטיבת התביעות במשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר