ועד רבני קרלין סטולין העניק כשרות לסמארטפונים של 'עסקן'

בוועד רבני קרלין סטולין מציינים כי "לאחר שבדקנו את המכשירים והחסימה שבהם, נמצא כי המכשירים הנ"ל חסומים היטב לכל תוכן שאין רוח חכמים נוחה מהם והם פועלים אך ורק בסמכותנו ועל פי הנהלים שנקבעו" (דיגיטל, שיווקי)

המכשירים חסומים היטב לכל תוכן שאין רוח חכמים נוחה מהם. (צילום: יחצ)

ועד רבני קרלין סטולין בארה"ק לענייני טכנולוגיה פרסם בימים האחרונים תעודת כשרות "בפיקוח" על מגוון מכשירי הטלפון החכמים של "סמסונג" במסלולים של 'עסקן' העומדים תחת פיקוחם. בוועד רבני קרלין סטולין מציינים כי "לאחר שבדקנו את המכשירים והחסימה שבהם, נמצא כי המכשירים הנ"ל חסומים היטב לכל תוכן שאין רוח חכמים נוחה מהם והם פועלים אך ורק בסמכותנו ועל פי הנהלים שנקבעו".

בתעודת הכשרות שהוענקה ל'עסקן' מבהירים בוועד רבני קרלין סטולין כי "כל הצריך למכשיר מסוג זה שישתמש אך ורק במכשירים המסוננים היטב". ואכן, המכשירים ומסלולי השירות של 'עסקן' מפוקחים ומבוקרים באופן תדיר על ידי ועדת הרבנים לביקורת של 'עסקן' המאשרים את השימושים השונים ופותחים עבור המשתמשים אפליקציות שימושיות ומסחריות שעברו את כל הבדיקות המחמירות ביותר.

'עסקן' מציעה מגוון טלפונים חכמים מתקדמים באיכות וחווית השימוש הידועה של 'סמסונג', כשהם מבוקרים ומפוקחים על ידי ועדת רבנים ובאישור ובפיקוח ועד רבני קרלין סטולין בארה"ק לענייני טכנולוגיה – כך שמי שנזקק לסמארטפון לצורך עסקיו ובאישור רבותיו יוכל להחזיק סמארטפון איכותי, כשר ומסונן במסלולים מפוקחים למהדרין.

לדברי ר' עמרם ויספיש, סמנכ"ל קהילות בחברת 'עסקן', "אישור ועד רבני קרלין סטולין מעניק חותמת כשרות נוספת למערך הפיקוח והחסימה של 'עסקן', הפועל באופן תמידי וללא ליאות לחסימת המכשירים לתכנים שאינם ראויים מחד ולאישור כל אפליקציה שימושית ועסקית נדרשת הנבחנת בשבע עיניים לפני שהיא מאושרת לשימוש הציבור. אנו שמחים להציע לציבור את רמת הפיקוח הגבוהה ביותר ואת השירות הטכנולוגי הטוב ביותר עם האיכות הידועה של 'סמסונג'".

הטלפונים של 'עסקן טכנולוגיות' פועלים על גבי פלטפורמת KnoxCustomization של סמסונג, והם מאפשרים ללקוחות ליהנות מאחריות היבואן הרשמי ומכל השירותים הנלווים דוגמת שירות עדכון תוכנה FOTA אוטומטי, מבלי שהוא יהיה חשוף חלילה לתכנים שאינם ראויים. כל אפליקציה מאושרת ב'עסקן' עוברת שורה של בדיקות מחמירות, וכל המערכות מוגנות במספר שכבות הגנה טכנולוגיות.

ל'עסקן' שני מסלולים מרכזיים: "המסלול המלא", עם גישה מלאה ליישומים ו"עסקן לחומרא" לשימוש מוגבל. מערכת ההפעלה וחנות היישומים של 'עסקן' פועלים במגוון רחב של דגמי סמסונג הפופולריים והאיכותיים ביותר בעולם הטכנולוגי. הדגמים המאושרים הם: Galaxy S7, Galaxy S7Edge, GalaxyS6, Galaxy S6 Edge, GalaxyA5, GalaxyJ5 ו-GalaxyJ7.

הדגמים תומכי עסקן, זמינים באופן מידי לרכישה באתר Askan.co.il ובמוקד שירות לקוחות ומכירות במספר 02-9404050. את מכשירי עסקן ניתן לרכוש בתנאי תשלום נוחים ועד 12 תשלומים ללא ריבית ועם משלוח חינם עד לבית הלקוח.

>>לסמארטפון איכותי, כשר ומסונן לחץ כאן<<

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר