המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

הקב"ה מזהיר את כל היהודים החיים בחו"ל, לעלות דחוף לארץ ישראל הקדושה. לא להגיד 'אני מוגן'. היהודים שנוסעים לחו"ל לוקחים סיכונים, היהודים שקונים בתים בחו"ל לוקחים סיכונים (יהדות)

(תאיר נרי)

אבא שבשמיים, מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, ברחמיו הגדולים מזכך, מנקה ומטהר את העולם, לא יוותר לאף אחד ולאף ארץ על כדור הארץ. אחרי תקופה ארוכה ושנים רבות, שבהן בורא עולם מְנַעֵר ומזעזע את העולם בתוהו ובוהו וגוג ומגוג (חוץ מארץ ישראל) - עצר את הגלגל בעולם לכל האנשים והארצות, חוץ מארץ ישראל הקדושה והיהודים שבה. עושים דברים בעולם ונעצרים, יש להם תסבוכות כלכליות, מדיניות וחברתיות. העולם כולו הפך לערבוביה, הרע שברע ומכל רע - נלחם עם הרע הקיים. זה הניקיון שעושה הקדוש-ברוך-הוא, בורא עולם מאס בעולם העקום, השקרי והמזויף. בורא עולם התחיל את התהליך של זיכוך כדור הארץ לפני הרבה זמן, כדי שכולם יקיימו את עשרת הדיברות והיהודים, מעל הכל - ישלטו בעולם.

הקדוש-ברוך-הוא מזהיר את כל היהודים החיים בחו"ל, לעלות דחוף לארץ ישראל הקדושה. לא להגיד 'אני מוגן', אלה דיבורים סתם. היהודים שנוסעים לחו"ל לוקחים סיכונים, היהודים שקונים בתים בחו"ל לוקחים סיכונים. אין ליהודים הגנה בחו"ל, רק למי שנשלח ממשרד הביטחון לעבודה ופעילות, וליהודים עשירים ואמידים שמשקיעים, כדי להביא כסף לארץ ישראל. בארץ ישראל הקדושה יש הגנה ושמירה מהקדוש-ברוך-הוא. בארץ ישראל הקדושה כל יהודי שמור ומוגן בידי בורא עולם ולמרות זאת, אומר הקדוש-ברוך-הוא 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'. בחו"ל, ככל שיהודי ישמור על עצמו זה לא מספיק וזה לא יצליח, אין לו שמירה מהקדוש-ברוך-הוא.

יהודים, לא לנסוע לקברי צדיקים בחו"ל. כל הצדיקים שנפטרו בחו"ל מגיעים אחרי שנה ונמצאים במערת המכפלה בארץ ישראל. אף צדיק לא רוצה שיבואו אליו לחו"ל, הצדיקים רוצים שהיהודים יישארו בארץ הקודש בחגים ובכלל. בארץ ישראל קבורים צדיקים גדולים מאוד ובמערת המכפלה שוכנים האבות שהם מעל כולם. יהודי שמתפלל שלוש תפילות ביום מזכיר בתפילת שמונה-עשרה ובברכת המזון את אברהם, יצחק ויעקב, שאין בעולם צדיקים גדולים מהם. אף צדיק לא מוזכר בתפילת שמונה-עשרה, רק אברהם, יצחק ויעקב אבותינו. זאת אומרת שאליהם צריך ללכת, אל מערת המכפלה, כי הם הגדולים בעולם. יחד עם זאת, צריך להתפלל ישירות לבורא עולם שהוא מעל כולם.

הקדוש-ברוך-הוא אוהב את ילדיו היהודים וברא את כל העולם כדי שיעבדו את היהודים.

בורא עולם לא אוהב גאווה. הגאווה הורסת את חייו של האדם, הוא מאבד את צלם האלוקים ולא מעריך את הטוב שנותן לו הקדוש-ברוך-הוא. הקדוש-ברוך-הוא רוצה לתת לילדיו כדי שהם יתנו לאחרים, יעשו צדקה וחסד ויתנו משלהם לנזקקים, לאברכים, ללומדי תורה ולבתי כנסת.

הקדוש-ברוך-הוא מביא על העולם "חרבם תבוא בליבם וקשתותם תישברנה" וביחד עם זאת מביא גם "וכִתתו חרבותם לאִתים וחניתותיהם למזמרות". בכל העולם חוץ מארץ ישראל, נלחמים זה בזה ואין להם ערך לאלוקים.

גם איתני הטבע הם מכים בעולם, כדי לזכך ולטהר את העולם.

הקדוש-ברוך-הוא מזהיר: כל מדינה שרק 'תצייץ' ותתערב כדי לקחת חלקים מארץ ישראל להקמת מדינה פלסטינית חס ושלום, הקדוש-ברוך-הוא נשבע בשבועה, בשמיים ובארץ, שייתן בהם מכות שלא חלמו עליהן ושעוד לא נשמעו על פני כדור הארץ. מהלומות קשות ביותר כדי לסבך ביניהם.

ארצות הברית, הנשיא שייבחר יאהב את היהודים בארץ ישראל ויתמוך כל כולו בארץ ישראל. הקדוש-ברוך-הוא יכניס בו רחמים ליהודים היושבים בארץ ישראל ושנאה ליהודים החיים בארצות הברית. תהיה להם מהפכה גדולה, הם יברחו משם בהמוניהם לארץ הקודש. זה לא הזוי זה רשום, ומוקלט.

נפתחה הדרך ליהודים לעלות לארץ ישראל. יבואו מאות אלפים בקצב רצוף וקבוע. הנדל"ן בארץ יגדל ויתפתח וימשיכו לבנות בכמויות אדירות לעולים החדשים.

כל מדינה שהולכת בעד הערבים ונגד ארץ הקודש, הקדוש-ברוך-הוא ימרר את חייה ויגן על ישראל. 'תעזבו את בניי היהודים בארץ ישראל!'

בחברון יש עוד מחרטות, מה שמצאו זה 5%. צריך לבדוק בתוך הבתים ובמרתפי הבתים, יש מנהרות בין הבתים בחברון, במזרח ירושלים ובעוד מקומות.

כל העשירים - לפתוח מפעלים בארץ ישראל! לא לפתוח מפעלים בחו"ל, הנה הוזהרתם, אתם תפסידו הכל. בארץ ישראל כל מפעל ועסק מבורך.

כל המפעלים של היהודים בסין, תורכיה, ירדן ובעוד מקומות - צריכים להתקפל משם ולברוח לישראל!

סין סין סין, תיהרס ותפשוט רגל כי הם נוגעים, לוקחים וקונים מפעלים מארץ ישראל ורוצים לשלוט במוח היהודי, בורא עולם ישמיד אותם.

צרפת שרוצה לקחת חלקים מארץ ישראל כדי להקים מדינה פלסטינית - הקדוש-ברוך-הוא מטפל בה אישית וקשה ביותר. צרפת הולכת לאבדון, הרס וחורבן.

אירופה כולה תיפול כלכלית וימשיכו להיכנס עוד ועוד פליטים עד אין-סוף.

בתורכיה כולם צמאים לדם. יקומו עוד אנשים להפיל את משטר ארדואן. ארדואן חופר בור לעצמו ולמולדתו. תהיה ותהיה מהפכה בתורכיה. תורכיה תהיה מספר שתיים אחרי סוריה. יהודים, תושבים ומטיילים, לברוח מתורכיה! יהודים באירופה, לברוח לארץ ישראל כי מתורכיה תיפתח הרעה לכל אירופה! בזמן הקרוב תהיה שם מהפכה ועשרות ומאות מיליוני פליטים יזרמו לאירופה ויהרסו אותה, אירופה תהיה אפר. יהודי שרוצה לחיות באשליות - שיחכה.

בסוריה נהרגים אלפים בכל יום, אין פתרון - יד ה' בדבר.

בעיראק אותו הדבר, נהרסת בכל יום ואין מי שיעזור.

ירדן מחכה שתקום מדינה פלסטינית, כדי לזרוק לשם את כל הפליטים והמסתננים. היא מחכה לבחירות בארצות הברית לראות מי יעלה. שתמשיך לחיות באשליות ביחד עם החמאס והפלסטינים.

אבו מאזן אחראי על כל הפיגועים בישראל אם בעקיפין. אם בסתר ואם בגלוי! הוא מקבל מאות מיליוני דולרים ומסתיר אותם אצלו ואצל בניו, הוא בין העשירים הגדולים ביותר בעולם.

מצרים נמצאת בפחד גדול, מרימה ידיים. סיסי מפחד, לא יודע מה יילד יום. הוא בפחד מהקיצוניים, דאע"ש וחמאס שרוצים להפיל אותו.

נסראללה וארגון החיזבאללה מתרוקנים, נהרגים המונים והתחמושת נגמרת, הוא נהרס מיום ליום.

איראן, כל פעם שתתכנן משהו נגד ארץ ישראל, בורא עולם ייתן להם לבה של אש שתכלה אותם.

ממשלת ישראל, צריך להתעסק בדברים חיוביים, דברים ששומרים ומגינים על כל סנטימטר בארץ הקודש. לא לפחד מאף מדינה בעולם אין להן מה להפסיד, ולנו - הקדוש-ברוך-הוא איתנו! לא צריך להבליט את הדברים השליליים, יש חוק, יש דיין ואף אחד לא לוקח את החוק לידיים. הקדוש-ברוך-הוא שופט צדק ודיין עליון. כל עם ישראל: צריך לקיים את עשרת הדיברות, להפוך ממר למתוק, משנאה לאהבה, מגניבה ורמאות לחסד וצדקה, וכך נהרוג את הטומאה ואת הנחש הקדמוני שגוסס והגיע זמנו להיעלם מן העולם. עם ישראל הוא עם סגולה, בחר בו הקדוש-ברוך-הוא וכל מי שרוצה להיות מודרני, ייפול.

כל העמים מקנאים ביהודים והיהודים צריכים לאהוב ולהודות לקדוש-ברוך-הוא. חלק מהיהודים חושבים שהם שווים ככל העמים, אלפי שנים ניסו להשמיד את העם היהודי, וב"ה לא הצליחו. עם ישראל בארץ ישראל - מאיר ומחייה את העולם!

צבא-הגנה-לישראל להיות ערני, לא להאמין לאף מדינה ערבית. כל מה שהם עושים הוא לטובתם ולא לטובת ישראל.

כל אנשים הצווארון הלבן, דתיים או לא דתיים, אנשי זימה, שוחד, רמאות וגניבות - כולם מתגלים. יעשו תשובה - בורא עולם יגן וישמור עליהם.

מחובתו של כל הורה לשמור על ילדיו מסמים, שתייה חריפה, הימורים והתבוללות. ארבעת אלו הורסים את הילדים והנוער שלנו והורסים את עתיד עם ישראל. הורים, לא להסתכל על הרגע, להסתכל על העתיד ומה יכול לקרות.

לארץ ישראל הקדושה באים יהודים עולים חדשים. הקדוש-ברוך-הוא פועל שלב אחרי שלב, הורס את מדינות העולם כדי שהיהודים יגיעו לישראל. בורא עולם עושה הכל לפי תוכנית מלמעלה והכל קורה למטה, שום דבר לא מתעכב, הכל מדויק! גם למעלה מחכים למשיח וגם למטה מחכים למשיח! בדור הזה קורה מה שלא קרה אף פעם מעולם! הקדוש-ברוך-הוא לא שכח את עם ישראל ולא ישכח לעולם, עם ישראל יעשו השתדלות והקדוש-ברוך-הוא נמצא איתם בכל מקום. יהודים יקרים, לעלות לארץ הקודש דחוף!

יהודים יקרים בישראל - לעשות תשובה דחוף, שלא תאחרו חס ושלום, את הרכבת! בורא עולם רוצה שיאמינו בגאולה ובמשיח עבדו. בזמן שמשיח מתגלה בפרהסיה, החיים של היהודים בארץ ישראל יהיו חיי נצח. ישראל, ארץ הקודש, תשלוט על כל העולם, ייבנה בית המקדש השלישי ויהיה עולם של שלום ואהבה, אהבת חינם וחסד, ושלום ללא מלחמות ולעולמי עולמים!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר