פרשת ילדי תימן

צחי הנגבי: "מאות ילדים נגזלו במזיד, זו לא הזיה"

השר צחי הנגבי שנחשף לחומרי החקירה החסויים בעניין חטיפת ילדי תימן, אמר בסוף השבוע כי "הייתה גזילה של מאות רבות של ילדים במזיד. האם הממסד ידע או לא? ייתכן שלעולם לא נדע" (חדשות)

עליית תימן, ארכיון (צילום: אלדד דוד, לע"מ)

השר צחי הנגבי שעתיד לעיין בחומרי החקירה החסויים בעניין חטיפת ילדי תימן, אמר בסוף השבוע בראיון ל"פגוש את העיתונות" עם רינה מצליח בערוץ 2 כי "מאות רבות של ילדים נגזלו במזיד".

"הייתה גזילה של מאות רבות של ילדים במזיד" אמר הנגבי, "האם הממסד ידע או לא ידע, ארגן או לא ארגן? ייתכן שלעולם לא נדע. בשבועות ובחודשים האחרונים הציבור בישראל מתחיל להבין שזו לא הזיה".

הנגבי כאמור הוסמך על ידי ראש הממשלה לעיין בחומרים החסויים, אולם למשפחות זה לא מספיק והן דורשות מהממשלה להקים מאגר גנטי בניסיון להקל על המאמצים לאיחוד משפחות.

שר הרווחה מאיר כהן אמר בדיון בכנסת בשבוע שעבר כי "זה כתם, זה גידול על החברה הישראלית. אני מנסה לחשוב מה היה קורה היום אם אם הייתה נכנסת ללדת ולמחרת היו מודיעים לה שבנה או בתה נפטרו וכשתבקש עדויות לכך - כלום, שום דבר. לנתק ילדים מהורים? זו תופעה שמקפלת בתוכה הרבה מאוד גזענות".

לאחרונה סיפרה ח"כ נאווה בוקר מהליכוד כי יתכן ובין הילדים החטופים גם אחיה ואחותה: "לא זכיתי להכיר את אחי ואחותי הגדולים, וסביר להניח שהם בין ילדי תימן החטופים. אמי מעולם לא ראתה את הגופה, לא קיבלה תעודת פטירה ואותה אחות שסיפרו שנפטרה מעולם לא הובאה לקבורה. הרופאים והצוות הרפואי, כנראה ניצלו את תמימותה של אמי ולקחו ממנה את בתה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר