בגלל סכסוך

קטטה המונית כסייפה: 2 הרוגים ו-16 פצועים

קטטה המונית, בין שתי משפחות, פרצה הלילה (ראשון) ביישוב הבדואי כסייפה שבנגב, במהלכה נהרגו שני בני אדם, ועוד 16 נפצעו, מהם שניים במצב קשה והיתר במצב קל ובינוני (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
פינוי הפצועים לבית החולים סורוקה (צילום: דוברות מד"א)

קטטה המונית פרצה הלילה (ראשון) ביישוב הבדואי כסייפה שבנגב, במהלכה נהרגו שני בני אדם - גבר כבן 50 וגבר כבן 30 ועוד 16 נפצעו, מהם שניים במצב קשה והיתר במצב קל ובינוני.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי מדובר בקטטה בין שתי משפחות ביישוב, כאשר בני אחת המשפחות הגיעו עם רכב ודרסו את בני המשפחה השנייה. לפי הדיווחים במקום נשמעו גם קולות ירי.

הקטטה החלה לאחר שצעירים המתגוררים מחוץ ליישוב נהגו בו בצורה פרועה, בעקבת כך הגיע למקום רכב שירה צרור באוויר, מה שגרם לבני המשפחה המקומית להתקהל בכביש. זמן קצר לאחר מכן הגיע למקום רכב שדרס את בני המשפחה.

הקטטה הסתיימה רק לאחר התערבותם של נכבדי היישוב וכוחות המשטרה.

חובש בכיר במד"א, ישראל כץ שטיפל בפצועים, סיפר: "קיבלנו דיווח על מספר פצועים בתאונת דרכים ויצאנו למקום בכוחות גדולים של מד"א. על הכביש הראשי בסמוך לכניסה לכפר חברנו עם מספר כלי רכב שהוציאו את הפצועים לכיוונו, ומיד העברנו את הפצועים שסבלו בעיקר מחבלות בראש ובגפיים לאמבולנסים ולניידות טיפול נמרץ, ופינינו אותם לבית החולים תוך כדי טיפול רפואי כשמצבם בינוני וקשה".

מבית החולים 'סורוקה' נמסר כי הבוקר כי "מהאירוע בכסייפה פונו לסורוקה בסה"כ 18 נפגעים. גבר בשנות ה-50 לחייו פונה ללא רוח חיים, מותו נקבע בביה"ח. במהלך הלילה נפטר מפצעיו בחור בשנות השלושים לחייו שפונה במצב קשה מאד ולא יציב.

"כעת מאושפזים 8 פצועים מתוכם: אחד במצב קשה מאד בטיפול נמרץ נשקפת סכנה לחייו, 3 במצב בינוני והשאר במצב קל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר