אפליקציה אחת תרכז לכם את כל תוכנות המסרים

אפליקציית כרום תרכז עבורכם את כל תוכנות המסרים המוכרות וגם אלו שפחות למקום אחד ותקל עליכם את ניהול התוכנות והמענה להודעות (אפליקציות)

בני סלומון | כיכר השבת |
(צילום מסך)

רבים מאיתנו משתמשים בכמה תוכנות מסרים בו זמנית החל בוואטסאפ, פייסבוק מסנג'ר, טלגרם, גוגל הנגאאוט ועוד. אפליקציית כרום חדשה תקל עליכם את החיים ותרכז לכם את כל התוכנות מסרים למקום אחד נוח.

All-in-One Messenger היא אפליקציית המשלבת בין 30 אפליקציות ושירותי תקשורת שונים. מרגע שתתקינו אותה תוכלו לבחור את השירותים בהם אתם משתמשים ולהתחיל להתכתב דרכה. בנוסף, האפליקציה תציג את כל ההיסטוריה של השיחות שלכם, גם אם לא ביצעתם אותן דרכה, והיא מיישרת קו עם גרסאות הווב של כל האפליקציות השונות.

מלבד התוכנות המוכרות ונפוצות בישראל האפליקציה תומכת גם בשירותים שנפוצים יותר באזורים אחרים בעולם כמו למשל WeChat, יאהו מסנג’ר ואפילו icq למי מאיתנו שעדיין חי במערה.

המפתח הגרמני של האפליקציה מבטיח שאין לו שום גישה להתכתבויות של המשתמשים ואין אפשרות לשירותים השונים להעביר מידע ביניהם. למעשה, טוען המפתח, השירות שומר יותר על הפרטיות שלכם מאשר שימוש רגיל בדפדפן, מפני שבניגוד לטאב הפייסבוק בדפדפן שיכול להעביר מידע על הגלישה שלכם לפייסבוק הרי שבאפליקציית הכרום הוא מנותק מכל המידע הזה. בנוסף, מכיוון שהוא כתוב ב-JavaScript ניתן בקלות יחסית לבדוק ולראות מה בדיוק הוא עושה וכיצד הוא פועל ולוודא שאכן הוא אינו מעביר מידע החוצה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר