פליטת הפה שהסעירה

כתבי הדתות נגד דרעי: "מטיל רפש בעיתונאים מקצועיים"

"כל בדל ביקורת היא רדיפה, כל כותרת לגיטימית היא הסתה" טוענים בתא כתבי הדתות בתגובה לדבריו של יו"ר ש"ס אריה דרעי נגד העיתונאים המסקרים את תחום הדתות בתקשורת (ברנז'ה)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי וכתבים לענייני חרדים, ארכיון (צילום: באדיבות המצלם)

כתבי הדתות יצאו הערב (ראשון) בהודעה רשמית נגד יושב ראש ש"ס השר אריה דרעי, זאת לאחר שטען כי אין כתבים חרדים בתקשורת הכללית וכי הכתבים לענייני חרדים "כולם עיתונאים עם כיפות סרוגות ורובם עויינים את הציבור החרדי". העיתונאים תקפו את דרעי ואמרו כי עבורו "כל בדל ביקורת היא רדיפה, כל כותרת לגיטימית היא הסתה".

במהלך ישיבת הממשלה, תקף דרעי את העובדה שאין כתבים חרדים בתקשורת הכללית, בין דבריו הוא תקף גם את העיתונאים לענייני חרדים והאשים את חלקם בעויינות לציבור החרדי ולתנועת ש"ס: "גם העיתונאים לענייני חרדים ולענייני דתות הם כולם עיתונאים עם כיפות סרוגות ורובם עויינים את הציבור החרדי ובעיקר את ש"ס".

בעקבות דבריו, תא כתבי הדתות, המונה 15 כתבים לענייני חרדים, עקצו אותו בחזרה: "קצנו בתגובות הפבלוביות של דרעי. כל בדל ביקורת היא רדיפה, כל כותרת לגיטימית היא הסתה. מוטב למי שמחזיק שלושה מנכ"לים שלאף אחד מהם אין כיפה שחורה שיטול קורה ולא יטיל רפש בחבורת עתונאים מקצועיים".

לדבריהם: "דווקא דרעי אמור לדעת עד כמה סימון אדם על פי הקבוצה אליה הוא משתייך, היא פתח לדעות קדומות ועיוות מסוכן".

בנו של השר דרעי, יהודה, הגיב בלעג להודעה וכתב: "‏תא כתבי דתות. כן, יש כזה דבר. כל רגע כאן אני רוכש עוד ועוד ידע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר