"עבדו בשביל אלי ישי"

דרעי מעצים את המתקפה: כתבי הדתות רודפים את ש"ס

יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי ממשיך במתקפה החריפה נגד הכתבים לענייני חרדים ומאשים אותם ברדיפת תנועת ש"ס והתגייסות בבחירות למען מפלגת 'יחד'. "יש להם חשש ופחד", האשים (ברנז'ה)

ישי כהן | כיכר השבת |
יו"ר ש"ס אריה דרעי (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

יושב ראש ש"ס לא נרתע מהודעת תא כתבי הדתות ופותח נגדם בחזית אישית כשהאשים אותם ברדיפת תנועת ש"ס ועבודה למען מפלגת 'יחד' בראשות אלי ישי.

בראיון לגל"צ פתח דרעי במתקפה חסרת תקדים נגד קבוצת העיתונאים הדתיים המסקרים את הציבור החרדי וש"ס: "אני שמח שהם נכנסים למגננה, הם מבינים סוף סוף כמה הם היו לא בסדר במשך השלוש שנים מאז שאני חזרתי לש"ס".

דרעי האשים את הכתבים לענייני חרדים במעילה בתפקידם: "יש להם חשש ופחד. הם רצו תנועת ש"ס חלשה וכפופה, חברת בת של הימין, שאין לה דעה משלה, והם רואים ש"ס אחרת ולאט לאט גם הם יתרגלו".

יו"ר ש"ס לא היסס ועבר להאשים אותם ברדיפה וסילוף: "איך שהם מסלפים ואיך שהם רודפים את תנועת ש"ס, איך שבמערכת הבחירות הם עשו כולם יד אחת, במערכת הבחירות הם הלכו למען תנועת 'יחד'".

כזכור, הסערה החלה כאשר במהלך ישיבת הממשלה אתמול, תקף דרעי את העובדה שאין כתבים חרדים בתקשורת הכללית, בין דבריו הוא תקף גם את העיתונאים לענייני חרדים והאשים את חלקם בעויינות לציבור החרדי ולתנועת ש"ס: "גם העיתונאים לענייני חרדים ולענייני דתות הם כולם עיתונאים עם כיפות סרוגות ורובם עויינים את הציבור החרדי ובעיקר את ש"ס".

בעקבות דבריו, תא כתבי הדתות, המונה 15 כתבים לענייני חרדים, עקצו אותו בחזרה: "קצנו בתגובות הפבלוביות של דרעי. כל בדל ביקורת היא רדיפה, כל כותרת לגיטימית היא הסתה. מוטב למי שמחזיק שלושה מנכ"לים שלאף אחד מהם אין כיפה שחורה שיטול קורה ולא יטיל רפש בחבורת עתונאים מקצועיים".

לדבריהם: "דווקא דרעי אמור לדעת עד כמה סימון אדם על פי הקבוצה אליה הוא משתייך, היא פתח לדעות קדומות ועיוות מסוכן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר