סערה ברנז'אית

הכתבים לענייני חרדים מגיבים לדרעי: "במומו סופר"

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי האשים את הכתבים לענייני חרדים ברדיפת ש"ס, הכתבים מצדם לא שותקים ומגיבים לו מי ברשימת החילוניים והסרוגים שהוא מעסיק ומי בהטחת האשמות על אובססיה של דרעי (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
דרעי עם הכתבים לענייני חרדים (צילום: באדיבות המצלם)

הסערה נמשכת: לאחר שיו"ר ש"ס אריה דרעי האשים הבוקר (שני) את הכתבים לענייני חרדים ברדיפת ש"ס ועבודה למען אלי ישי בבחירות, הכתבים מגיבים לדרעי בכך שלטענתם הוא מתנהג באובססיה נגדם.

העיתונאי עקיבא נוביק, חדשות 10, בחר לפרסם את רשימת הצוות הבכיר שנמצא סביב דרעי ולהדגיש שרובם ככולם אינם חרדים.

בדף הפייסבוק שלו כתב נוביק: "ראיתי שאריה דרעי הצטרף לסופרי הכיפות, וטוען שהתקשורת חסומה בפני חרדים. אישית אני חושב שזו טענה אמיתית וראויה, ומציע להחיל אותה במקביל גם בתקשורת וגם בלשכת דרעי. מוכנים?".

בשלב הזה הציג נוביק את אנשי לשכת דרעי: יועצת כנסת ממשלה- נילי ברוש (חילונית). יועץ תקשורת- ברק סרי (חילוני). יועץ מקצועי- צביקה אינדבר (סרוג). מנכלית מ.הפנים- אורנה בכור (חילונית). מנכלית הפריפריה- סיגל שאלתיאל (חילונית). מנכל הדתות- עודד פלוס (סרוג). ראש מנהלת הצפון- איתן דנגוט (חילוני). ראש אגף פריפריה- שמוליק ליטוב (חרדי!!! אבל אשכנזי)".

שנאמר: כל הסופר, במומו סופר", עקץ נוביק ולאחר מכן הוסיף: "ולשם ההשוואה והאיזון, קבלו את החרדים-מזרחים בלשכת דרעי: משה ארבל- רמט; ינון אזולאי- יועץ; רובי שמש-יועץ; יוני משרקי- עוזר אישי".

יאיר אטינגר, הארץ, כתב בעמוד הטוויטר כי האובססיה של דרעי התחילה עם הכתב הדתי עמית סגל ורמז שאבישי בן חיים גרר את יו"ר ש"ס למאבק נגד כתבי הדתות: "ים של דמעות בשתי עיני". לדבריו: "חבל שאבישי גרר אתכם (ש"ס. י"ט) למלחמה לא מוצדקת ומטופשת נגד עיתונאים".

יקי אדמקר, וואלה, התראיין לרזי ברקאי בגל"צ ואמר בין היתר: "מה הוא בעצם אומר בהודעה שלו? הוא האשים את כל הכתבים לענייני דתות שהם עויינים את ש"ס, ראוי - לפי דרעי - שחרדים יהיו בתקשורת, וראוי שהם יכתבו בעד ש"ס. תחליט? אתה רוצה חרדים כי אתה רוצה תקשורת מגוונת או שאתה רוצה חרדים בכדי שיכתבו בעד ש"ס ובעד אריה דרעי".

יו"ר תא כתבי דתות, יהודה שלזינגר, ישראל היום, טען כי דרעי מנסה להלך אימים, הוא רוצה שבפעם הבאה לפני ששרקי מפרסם קלטת נגדו, שאטינגר כותב פרשנות או שנחשוני מביא התבטאות של רב ספרדי הוא יחשוב פעמיים אם לא יאמרו עליו שהוא רודף ספרדים ו'נגד ש"ס'. שהשם יפנק אותו אבל זה לא ילך לו".

נתי טוקר, דה מרקר, צייץ כי: "זו אמירה שאריה דרעי צריך להתנצל עליה, ומהר".

מענדי גרוזמן, מקור ראשון ו-nrg, הגיב אמש בפייסבוק שלו וכתב: "הבנתי היום מדברי דרעי שאני לא מספיק חרדי, אז החלטתי להוסיף עוד ע' לשם. אולי זה יעזור".

הבוקר, הוא הוסיף וכתב כי "בא לי לשלוח לדרעי שורה של תגובות זועמות שקיבלתי מאנשי 'יחד', או אנשים שמאז שפרסמתי את הקלטת הרב מאזוז נגד חב"ד עושים לי פרצוף חמוץ עד עצם היום הזה, כדי שיסביר להם שבכלל הייתי נגד ש"ס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר