עשה זאת בעצמך

5 הוכחות שאתם צריכים שטיח במטבח שלכם

למרות הסיכונים, קבלו 5 הוכחות שאתם צריכים שטיח במטבח שלכם - ומדריך מפורט איך לעשות את זה נכון ולהתאים שטיח לכל סוג מטבח. מדריך עשה זאת בעצמך (עיצוב פנים)

מטבח יכול להיות מקום לא ידידותי במיוחד לבדים וטקסטיל, אך הוספת שטיח דווקא יכולה לעבוד נהדר, כאשר הוא מותאם לתנאי החלל. שטיחי כותנה, סינטטיים ולאמיצים - אפילו שטיחים מצמר. כי למרות הסיכונים, השטיח מעניק תחושה חמימה יותר למטבח, ומאפשר לכם להכין את הגורמה הבא שלכם עם בסיס נוח ומפנק.

לפני שאתם רצים לקנות שטיח, הנה 5 עצות סטיילינג שחשוב לשים אליהן לב, כדי להפיק את המרב מהשטיח.

נסו צבעים משלימים

לקבלת מראה עדין יותר, בחרו בשטיח עם גוונים משלימים לאלמנטים הקיימים. במטבח שבתמונה למעלה, שטיח הווינטג' מחמיא מאוד לארונות האפורים ומכשירי הנירוסטה, ובעזרת המיקום שלו מול התנור, יוצר מראה אחיד ומלוכד בחלל הקטן.

מצד שני, אפשר להניח אותו במקום לא צפוי

שטיחים לא חייבים להיות ממוקמים דווקא מול הכיור או התנור. הציבו אחד קטן סמוך למיקרוגל, למזווה או לכל מקום בלתי צפוי אחר.

שטיחים צרים וארוכים אינם מיועדים רק למסדרון

הם יכולים להתפרש גם על במטבח גדול. ויזואלית, שטיח צר וארוך יכול להשלים את החלל ולחבר את המרכיבים המרכזיים בו. כאן, השטיח מוסיף צבע לגוון הלבן השולט. כבונוס, נורא נחמד לבשל ולעמוד על שטיח.

תנו להדפסים לשחק אחד עם השני

רצפת המטבח שלכם עשויה אריחים לא שגרתיים או בולטים? אל תרתעו מלהוסיף הדפס נוסף. השטיח הגיאומטרי משתלב נהדר עם תבנית הרצפה, מחמם את החלל ומאתגר את העין.

אך צריך לדעת מתי לשמור על קו פשוט

במקרה של המטבח הזה, הארונות הצהובים והמדפים הפתוחים מהווים את המרכז, ואין טעם לגנוב להם את ההצגה. לכן, יש לבחור בשטיח פשוט, מה שמספק תוצאה נקייה ומודרנית.

מקור

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר