חובש כיפה שחורה

אמרה סטודמאייר, שחקן ה-NBA ה"יהודי", חתם בירושלים

סטודמאייר בן ה-33 ששומר כשרות וחובש כיפה מידי פעם להנאתו פרש בשבוע שעבר מהליגה הטובה בעולם והוא יגיע כדי לסיים את הקריירה בישראל (אנשים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום מסך)

כוכב הכדורסל ה"יהודי" מהליגה הטובה בעולם ה-NBA, אמרה סטודמאייר, פרש מהליגה האמריקאית וחתם היום (ב') על חוזה עם קבוצת הפועל ירושלים שהוא משמש כאחד מבעלי המניות שלה.

סטודמאייר בן ה-33 טוען כי הוא "יהודי בתרבותו" זאת למרות שהוא אינו יהודי על פי ההלכה. הוא התחתן ב"חתונה יהודית" עם טלית וכיפה והוא מקפיד על סעודות שבת ויו"ט מברך את עוקביו בטוויטר בשבת שלום ובוקר טוב בעברית ומידי פעם לובש בראיונות כיפה.

השחקן האמריקאי מקפיד גם על אכילת מזון כשר וחש קשר עמוק עם ישראל, "אני לא יהודי מבחינה טכנית, אך זה מרגיש לי טבעי". סטודמאייר שואף להפוך לאזרח ישראלי והמעבר שלו לישראל ככל הנראה הוא חלק ממהלך זה.

סטודמאייר ובנו, מתוך פייסבוק

סטודמאייר שימש כמאמן נבחרת קנדה למכבייה ב-2013 ואז הקשר עם ישראל התחזק. הוא נפגש במהלך הביקור עם נשיא המדינה דאז, שמעון פרס ודיבר רבות על הקשר ליהדות וישראל. "הקשר שלי עם ישראל והיהדות עלה לכותרות בעיקר בזמן הביקור, אך תמיד הייתי כזה אפילו כבר בתיכון והשנים שלי בקבוצות ה-NBA ", סיפר סטודמאייר.

השחקן שכאמור, חתם היום על החוזה עם הפועל ירושלים צפוי להגביר את העניין בקבוצה שכן זו פעם ראשונה ששחקן ברמתו מגיע לשחק בישראל. אם כי יש לציין, כי בשנה האחרונה היה סטודמאייר פצוע פעמים רבות ולא ברור עדיין עד כמה הוא מסוגל להראות את היכולות שהביאו אותו 6 פעמים להיבחר לקבוצת ה"אול סטאר" – הנבחרים של הליגה הטובה בעולם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר