בגלל "ניאו נאצים"

ג'פרי גולדברג קורא להפסיק את המנוי ל"הארץ"

העיתונאי היהודי-אמריקאי הבכיר, ג'פרי גולדברג, קרא להפסיק לקרוא את עיתון "הארץ" בשל הדעות שמובאות בו שמשמשות, לטענתו, את הניאו נאצים במלחמתם ביהודים (ברנז'ה)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
גולדברג וחבר קרוב, אובמה (צילום: פיט סוזה, הבית הלבן - מתוך ויקיפדיה)

העיתונאי היהודי-אמריקאי הבכיר, ג'פרי גולדברג, מהמגזין "אטלנטיק" הודיע אמש בחשבון הטוויטר שלו אחריו עוקבים 106 אלף גולשים כי הוא מתכוון להפסיק לקרוא את "הארץ".

גולדברג שנחשב לתומך של הדמוקרטים ולשמאלני בדעותיו ואף נחשב לאחד העיתונאים המקורבים לברק אובמה, הפתיע את עיתונאי הארץ שניסו להתווכח עמו וטען כי העיתון והאתר בגרסתם האנגלית הגזימו לחלוטין עם הדעות שלהן שמציגות את ישראל כרוע העולמי.גולדרברג אמר את הדברים בתגובה לכתבה שהתפרסמה אמש בה ניסתה הכותבת להסביר מדוע היא "סיימה את יחסיה עם ישראל".

בוויכוח שהתפתח בין גולדברג לבין עיתונאי הארץ, אנשיל פפר, אמר לו גולדברג "כאשר אני מקבל לינקים של "הארץ" מניאו נאצים אני מבין שאני צריך הפסקה מכם".

גם הבעלים של הארץ, עמוס שוקן ניסה להצדיק את הדברים בפני גולדברג וכתב לו, "איך אנחנו יכולים להתעלם ממעמדה של ישראל באוניברסיטאות בארה"ב". גולדברג השיב לו בזעם "הסיבה שהדברים נראים כך זה בגלל זבל מהסוג הזה" והגדיר את חלק מהכותבים בעיתון כמטורפים.

גרסתו האנגלית של עיתון הארץ עוררה כבר כמה סערות בעבר כאשר הכילה התבטאויות שנויות במחלוקת ובעייתיות במיוחד בכל הנוגע ליחס למחבלים רוצחים ולביקורת עזה עד כדי שנאה כלפי מדינת ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר