אפל תחליף את אימוג'י האקדח לאקדח מים

באפל החליטו לרגל הוויכוח הציבורי בארה"ב על נושא הנשק להסיר את האימוג'י של האקדח השחור אפור ולהחליף אותו ברובה מים צבעוני (דיגיטל)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(באדיבות אפל)

מחלת הפוליטקלי-קורקט מכה גם בתחום הסמלונים במכשירי סמארטפון. חברת "אפל" החליפה את האימוג'י שלה שבו נראה אקדח באחד חדש, שבו נראה אקדח צעצוע שנועד לירי מים – כך פורסם הבוקר (ג') בעיתון ה"גארדיאן" הבריטי.

החברה האמריקאית החליטה שבשל הוויכוח שמתחולל בארה"ב באשר לנשיאת כלי נשק בעקבות תקריות הירי האחרונות שבהן נהרגו עשרות אמריקאים היא תשנה את הסמליל לכזה פחות "אלים". אמנם היא לא הצהירה זאת מפורשות, אך ציינה שהסמל החדש יהיה חלק מסדרה של "עיצובים חדשים יפהפיים של אימוג'ים פופולריים".

האימוג'י החדש, בצבעים ירוק וכתום, יבוא במקום אחד הסמלים הישנים של האקדח הוותיק, שצבעו היה שחור ואפור.

השינוי ייכנס לתוקפו בספטמבר הקרוב, כחלק ממאה אימוג'ים חדשים ש"אפל" תתחיל להשתמש בהם. מלבד סמלים הקשורים באולימפיאדה, האימוג'ים החדשים יעסקו גם בסוגיות חברתיות אחרות שעומדות על הפרק.

"אפל" סירבה להגיב לפניית ה"גארדיאן" על האימוג'י החדש, אך מקורות בתוך החברה אישרו שהסמל החדש יחליף את זה הישן.

אין זו הפעם הראשונה שבה החברה נוקטת עמדות בסוגיות כאלה: מוקדם יותר השנה, יחד עם "מיקרוסופט", החליטה החברה נגד הכללת אימוג'י חדש שבו נראה רובה סער, וקודם לכן היא הציגה חידוש בעולם האימוג'ים – אפשרות של גווני עור שונים, לנוחיות המשתמש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר