התצלומים המרהיבים

כך נראית מחלקת יולדות המפוארת ביותר בארץ

ב'מעיני הישועה' חושפים לראשונה את תצלומי המחלקה החדשה – יולדות ג' שתיפתח בקרוב. במחלקה החדשה עוד כ-40 מיטות בחדרים המאובזרים ומעוצבים כמלונית יוקרתית מפוארת. ליולדות בלבד! (בריאות, שיווקי)

יוקרה. פינות טיפוח מושקעות בכל חדר. (צילום: יחצ)

ההשקעה ביולדות לשיא חדש: במרכז הרפואי מעיני הישועה חושפים את התמונות המרהיבות של המחלקה החדשה ליולדות (יולדות ג') המפוארת והמתקדם ביותר בארץ המעוצבת כמלון עם פאר, מאובזר עם פינות טיפוח ומטבחון שירות בכל חדר.

במעיני הישועה אומרים כי לאחר העמקת ההשקעה במקצועיות, עיבוי הצוות הרפואי והסיעודי וגיוס רופאים בכירים חדשים לאגף נשים ויולדות – הגיע תור השירות והתנאים הפיזיים.

"המרכז הרפואי מעיני הישועה – המוביל פריצת דרך במתן שירותי רפואה מתקדמים בקהילה - מציג הפעם הפתעה מושלמת בדמות מחלקה חדשה ליולדות המפוארת בעולם, מעוצבת כמו בית מלון יוקרתי", אומרים במעיני הישועה.

המחלקה שתיפתח בעז"ה בקרוב - עוצבה על ידי המעצבת ואדריכלית פנים ר. זלביץ ונבנתה על ידי 'גרינפל פרויקטים' בהנהלת מאיר גרינברג ואיציק ליפל - לאחר חקר מעמיק אודות צרכי היולדות ופילוח שאלוני משוב ושיחות פרונטאליות וטלפוניות שבוצעו מול אלפי יולדות שבחרו את האלמנטים החשובים להם בתחום השירות והמלונאות.

ההשקעה באה לידי ביטוי בחשיבה עד לפרטים הקטנים הנצרכים ליולדות: מיטה מתכוונת חשמלית. ארון ושידה פרטית. מדף לנעליים וארון עליון. כורסא בייצור מיוחד המותאם ליולדת. חדר אמבטיה מפנק ברמה מלונאית. תכנון אקוסטיקה ליצירת שקט מקסימלי בכל המרחב. חדר אוכל מוגדל ויוקרתי. והכול בעיצוב וברמה של 5 כוכבים.

בהנהלת המרכז הרפואי בראשותו של המנכ"ל הרב שלמה רוטשילד אומרים: "המרכז הרפואי שזכה במקום הראשון בפער גדול בסקר שביעות רצון שביצע משרד הבריאות בקרב 11,500 מטופלים שאושפזו ב-27 בתי חולים בישראל, הינו בית החולים השלישי בגודלו בישראל במספר היולדות. הביקוש הולך וגובר והיולדות מצביעות ברגליים. הדבר מאוד מחמיא לנו אך כמובן שגם דורש מאתנו להיערך בהתאם".

"היולדות הן אלו שבחרו את האלמנטים החשובים להן. הן כיוונו אותנו כיצד לבנות את המחלקה החדשה, לאחר מילוי שאלוני שביעות רצון והמלצות לשיפור השירות. במעיני הישועה שמו את היולדת בראש, והתוצאה מרשימה למדי. אנו מציגים בסיפוק רב את המחלקה המתקדמת והמפוארת ביותר וקובעים סטנדרט חדש במתן שירותי החלמה ליולדות. אנו שמחים להיות פורצי דרך גם בתחום היולדות כמו בעוד שאר תחומים רבים נוספים כמו למשל תחום בריאות הנפש בתוך הקהילה.

"אנו נמשיך לקדם ולשפר את מתן השירות במכלול של שירותים רפואיים מקצועיים. אנו חותרים כל העת למצוינות רפואית ולשם כך מגייסים כל העת רופאים בכירים נוספים ורוכשים את הציוד הרפואי המתקדם בעולם. אנו גאים ליישם את הסלוגן שמלווה אותנו - 'מקצוענים עם נשמה'".

יצוין כי, במהלך השנה האחרונה שופצו כלל חדרי הלידה ונבנה מיון יולדות חדש. הצוות הרפואי והסיעודי הורחב. לאגף נשים ויולדות מונה מנהל חדש – פרופ' יוסי לסינג, בעל ניסיון עשיר ובינלאומי של עשרות שנים בתחום. כמו"כ לאגף חדרי לידה מונתה מנהלת חדשה ד"ר איואנה אולתיאנו ועוד שורה של רופאים בכירים.

"רק לאחר השלמת הצד המקצועי והשירותי, ניגשנו לטפל בהיבט המלונאי ברווחה ובפאר", אומרים במעיני הישועה.

היולדת בראש. חדרי נוחיות ומקלחות מאובזרים, בטיחותיים ומפנקים בכל חדר.
כמו במלון. מחיצות עץ דקורטיביות ומעוצבות בין המיטות מעניקות נישה פרטית לכל יולדת בחדר עם אבזור אישי מושלם.
קבלת פנים. תחנת אחיות מפוארת תקבל את פניה של כל יולדת.
אוירה נינוחה. מבט כללי בתמונה משולבת של פרוזדור וחדר אשפוז.
פינוק. פינת שתיה קרה וחמה מפנקת בכל חדר עם מקרר אישי צמוד.
חדר אשפוז. אוירה ביתית עם פינת טיפוח ונישה למתן פרטיות מלאה לכל יולדת
הרחבת הדעת. מסדרון רחב ידיים במבט מחדר האשפוז.
דקורציה. קירות מעוטרים באיורי גבס ונוי פסטורליים
מתוך החדר. תקרת העץ המרשימה עם פינות טיפות ושתיה
חדר האוכל. תמונה אחת שווה אלף מילים
רופא בעל שיעור קומה. פרופ' יוסי לסינג, מנהל אגף נשים ויולדות החדש
בעין המצלמה. תצלומים מרשימים במבט פנורמי מהמחלקה החדשה – יולדות ג' במרכז הרפואי מעיני הישועה
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר