טל שניידר זעמה, 'יתד נאמן' מתנצל ומבהיר

הטעות של 'יתד נאמן', שכינה את טל שניידר "עיתונאי", עורר את זעמה של העיתונאית הפוליטית מה שהביא את העיתון השמרני להבהיר הבוקר כי נפלה טעות בכתבה (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
טל שניידר (מתוך טוויטר)

כשהרשתות החברתיות משפיעות על העיתונות השמרנית. בעקבות פנייתה של העיתונאית והבלוגרית טל שניידר, מפרסם הבוקר (רביעי) העיתון "יתד נאמן" הבהרה בנוגע למגדרה של העיתונאית.

העיתון מדגיש במסגרת בולטת כי "בכתבה מיום ב' האחרון שכותרתה 'תקרת הזכוכית נשברה לקול תשואות' נפל שיבוש וצ"ל 'העיתונאית טל שניידר'".

בכך חותם העיתון את הסערה שנוצרה לאחר פרסום כתבה על מסע הבחירות של הממתמודים לתפקיד נשיא ארה"ב בה צוטטה שניידר בתור "העיתונאי טל שניידר".

שניידר זעמה ופרסמה סדרת ציוצים בה דרשה מהעיתון להתנצל על העוול שנעשה לה. בשיחה עם "כיכר השבת" אמרה שניידר כי "אני מתראיינת המון המון ברדיו חרדי, תמיד בשמי המלא ועם כל הכבוד וההערכה שנותנים לי המגישים ואני להם".

"אני לא התראיינתי אליהם ולא יזמתי את הפרסום הזה, לא פניתי אליהם מעודי ולא ביקשתי שיצטטו אותי. הם יכלו לצטט כל עיתונאי ישראלי גבר שהיה שם" היא אומרת, "לא יודעת מה הסיבה שהם עשו את מה שעשו, אני לא כועסת על הציטוט בשמי - אני כועסת שהופכים אותי לגבר ואני לא מוכנה שיקטינו אותי ככה אחרי המאמץ המקצועי הכביר שעשיתי בשבועות האחרונים".

שניידר הודיעה כי עורכת הדין שלה, אוריין יהלום, שיגרה מכתב לעורך 'יתד נאמן' ובו דרישה "לתקן את העוול", הבוקר, כאמור, הסאגה מגיעה לסיומה עם ההברה ב'יתד נאמן'.

שניידר מצידה צייצה בתגובה להבהרה: "תודה לעורך יתד נאמן על התיקון. תם ונשלם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר