נוט 7

סמסונג הכריזה על מכשיר הדגל NOTE 7

מכשיר ה-Samsung Galaxy Note 7 יושק בישראל בעוד כשבועיים עם תכונות טכנולוגיות מתקדמות במיוחד ועם נתונים טכניים מרשימים. ותג המחיר? גבוה גם הוא (דיגיטל)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
מעוצב, יוקרתי ויקרי (סמסונג)

חברת סמסונג חשפה אמש את סמארטפון הדגל החדש לסדרת הנוט הפופולרית, Samsung Galaxy Note 7. מדובר במכשיר יוקרתי ומשוכלל שמשלב טכנולוגיות מתקדמות ונוחות למשתמש. המכשיר מגיע עם מסך ענק בגודל 5.7 אינץ' וברזולוציית HD.

למכשיר יש גב זכוכית בתצורת 2.5D המתעגל ישירות אל מסגרת המתכת, מה שיוצר מראה יוקרתי ומרשים במיוחד. המכשיר יגיע למשתמשיו במספר צבעים: כחול, שחור וכסוף.

ה-Galaxy Note 7 מצויד במחבר טעינה והעברת נתונים מסוג USB Type-C. משמאלו נמצא שקע 3.5 מ”מ לחיבור אוזניות ואביזרי אודיו, כאשר מימינו נמצא מיקרופון, רמקול וכמובן את עט ה-S-Pen החדש.

המכשיר החדש משלב בין חיישן ביומרטי לזיהוי טביעת אצבע שנמצא יחד עם כפתור הבית על המכשיר ובנוסף, סורק קשתית משוכלל שמזהה את העין של המשתמש שלו.

הסורק הביומטרי בנוט 7 יאפשר למשתמשיו לפתוח את המכשיר בפחות משניה, זאת באמצעות סריקה זריזה במיוחד של הקשתית שמבוצעת על-ידי צמד מצלמות הממוקמות בחלקו העליון. יצוין, כי בעלי המשקפיים או עדשות המגע לא יוכלו להשתמש בטכנולוגיה הזו, סורק הקשתית עשוי לעבוד בצורה לקויה במקרה כזה.

המפרט הטכני של ה-Samsung Galaxy Note 7 הוא מהשורה הראשונה עם ארבע ליבות שמגיעות לתדר מקסימלי של 2.15GHz, יחד עם הליבה הגרפית Adreno 530 שתהא אחראית על ביצועי הגרפיקה של השבב.

עבור קהל לקוחות החברה במרבית השווקים שמחוץ לארה”ב ובסין שילבה סמסונג במכשיר שבב עצמאי מדגם Exynos Octa 8890, שיציע מערך מתומן ליבות בתצורת big.LITTLE, שם יעמוד התדר המקסימלי על 2.3GHz. יחד עימה נמצא את המאיץ הגרפי Mali-T880 MP12. מלבד אלו נמצא במכשיר 4 גיגה-בייט RAM מסוג LPDDR4.

המכשיר מגיע גם עם עמידות מלאה בפני מים ואבק תחת תקן IP68, שמשמעותו אפשרות לשהיה במים בעומק של מטר וחצי למשך כ-30 דקות. נוסף על כך, כולל המכשיר סוללה בעלת קיבולת של 3,500mAh עם תמיכה ביכולות טעינה מהירה באופן אלחוטי וחוטי.

במכשיר החדש מגיע רכיב זיכרון אחסון בנפח של 64 גיגה-בייט + חריץ להרחבת הזיכרון באמצעות כרטיס מסוג MicroSD.

המכשיר מגיע גם עם מצלמה משוכללת במיוחד, חיישן ראשי ברזולוציית 12 מגה-פיקסל עם תמיכה בטכנולוגיית הצילום החדשה Dual Pixel, שמבטיחה תמונות חדות, איכותיות וחיות בתנאי תאורה שונים. עבור מצלמת הסלפי הקדמית נמצא חיישן ברזולוציית 5 מגה פיקסל. שני החיישנים מציעים מפתח צמצם F/1.7.

סמסונג חשפה בנוסף במהלך אירוע ההכרזה שירות אחסון בענן חדש בשם Samsung Cloud. זה, שדומה בייעודו לשירות ה-iCloud של אפל, יציע למשתמשים 15GB של אחסון ללא כל עלות.

ה-Samsung Galaxy Note 7 יושק בקרוב, והוא צפוי להגיע לישראל לקראת ה-18 באוגוסט, כאשר מחירו ככל הנראה ייחשף רק במועד השקתו בארץ. את דגם ה-Galaxy Note 5 החלה החברה למכור בישראל במחיר של 3,800 שקלים, אולם תוספת מסך ה-edge עשויה לייקר את מחירו של דגם ה-Note 7 החדש, כך שהצפי הוא סביב ה-4,000 שקלים. המכשיר כבר נמכר במכירה מוקדמת דרך אתר היבואנית סקיילקס ודרך חנויות ואתר מחסני חשמל, המציעה שעון חכם ומשקפי VR מתנה למזמינים המוקדמים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר