גם מוזיקה חסידית

"אפל מיוזיק": שירות המוזיקה של אפל - גם בישראל

אפל משיקה את שירות "אפל מיוזיק" בישראל עם עשרות מיליוני שירים וגם המון מוזיקה חסידית ויהודית. לרגל ההשקה - 3 חודשי התנסות בחינם. מי יכול ליהנות מהשירות? (דיגיטל)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אוהבים את אברהם פריד? (צילום מסך)

זה לקח זמן, אבל סוף סוף שנה לאחר שהשיקה את השירות בעולם כולו משיקה ענקית הטכנולוגיה "אפל" את שירות ה-Apple Music, שירות הזרמת המוסיקה שלה, בישראל. מעתה יוכלו משתמשים ישראליים ליהנות מגישה לא רק לקטלוג הבינלאומי העצום של החברה אלא גם להרבה מוסיקה ישראלית.

השירות החדש שזמין עכשיו בישראל מתבסס על מאגר של עשרות מיליוני שירים מהעולם. בבדיקת "כיכר השבת" גילינו גם מוזיקה חסידית רבה (לא תמיד בחיפוש בעברית), חזנות וגם מוזיקה יהודית מקורית דוגמת ישי ריבו, גד אלבז, אודי דוידי, חנן בן ארי ועוד רבים וטובים ואפילו מוזיקה ווקאלית לשלושת השבועות.

בנוסף לאפשרויות השמיעה הרגילות, מאפשרת אפל למשתמשים גם ליהנות מ-For You, רשימות השמעה אישיות שמתבססות על הטעם המוסיקלי האישי שלהם, כשככל שתשתמשו יותר בשירות כך הוא יהיה מדויק יותר בקליעה לטעם שלכם.

מרגע שתתחילו להשתמש בשירות, אתם זכאים ל-3 חודשי התנסות חינם, כשלאחריהם תתחילו להיות מחוייבים אוטומטית בדמי המינוי החודשי שעומדים על 19.90 ש”ח בחודש. מדובר במחיר תחרותי, שנמוך במחצית ממחיר השירות בארצות הברית, שם הוא עומד על 10 דולרים בחודש. ככל הנראה מדובר ברצון של אפל לחדור לשווקים, שעדיין לא רגילים לצרוך תוכן על בסיס מינוי חודשי. אם תרצו, תוכלו גם להירשם למינוי משפחתי שכולל עד 6 בני משפחה, במחיר 30 ש”ח – מחצית ממחירו של מינוי מקביל בארצות הברית.

בנוסף לפלטפורמות המתבקשות כמו אייפון ואייפד, שירות המוסיקה של אפל זמין גם למשתמשי אנדרואיד. כל שעליהם לעשות הוא להירשם בחינם באתר של אפל ולקבל Apple ID.

שירותי מוזיקה דומים לא הצליחו להתרומם יותר מידי בישראל, הראשונה שהשיקה שירות דומה הייתה חברת פלאפון כבר לפני יותר מחמש שנים עם ה"musix" שלה שמכיל תכני מוזיקה יהודית וחסידית בכמות גדולה מאד בעלות דומה לעלות של אפל. האם אפל תצליח לשנות את הרגלי הצריכה של הצרכן הישראלי? ימים יגידו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר