אחת הפצועות באירוע הדקירה בלונדון - ישראלית

צעיר נורבגי ממוצא סומלי השתולל הלילה בלונדון רצח אישה אחת ופצע חמשה. אחת מהפצועות ישראלית כך מאשר היום משרד החוץ. לא נשקפת סכנה לחייה (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
זירת האירוע (מתוך טוויטר)

אחת הפצועות בדקירה שאירעה הלילה (ה') בלונדון היא ישראלית. כך על פי רשת החדשות הבריטית סקיי. משרד החוץ אישר את המידע.

במהלך הלילה צעיר בן 19 חמוש בסכין הגיע לכיכר ראסל בעיר והחל לדקור את העוברים והשבים. אישה כבת 60, אזרחית ארצות הברית, נרצחה. באירוע נפצעו גם אזרחים מספרד, אוסטרליה ובריטניה ולפי הרשויות לאף אחד מחמשת הפצועים לא נשקפת סכנת חיים.

על פי הודעת המשטרה בלונדון, המתקפה בוצעה על ידי צעיר נורבגי ממוצא סומלי בן 19 שכנראה לוקה בנפשו שהיה חמוש בסכין. הוא נעצר לאחר שנוטרל באמצעות אקדח טייזר. על פי דובר משטרת לונדון, שוטרים נקראו לזירה זמן קצר לפני חצות, לאחר שהתוקף כבר פצע כמה אנשים בכיכר ראסל.

על פי דיווחי כלי תקשורת בבריטניה, החשוד בתקיפה נראה "מחזיק סכין" ו"פוצע אנשים" מול עוברי האורח המזועזעים בכיכר שבמרכז העיר. השוטרים שהגיעו לזירה מצאו שישה פצועים, כולל את האישה האמריקנית שמתה מפצעיה זמן קצר לאחר מכן. הרשויות הבריטיות מסרו כי לא מדובר באירוע טרור, אלא באירוע פלילי.

מתקפת הדקירות התרחשה שעות ספורות לאחר שהרשויות בבריטניה הודיעו כי הן ירחיבו את נוכחותם של שוטרים חמושים בעיר, לאור מתקפות הטרור בעת האחרונה באירופה.

המתיחות באירופה התגברה לאחרונה לאור מתקפות הטרור ביבשת בשבועות האחרונים, בהם פיגוע הדריסה הרצחני בניס שבצרפת, פיגוע הגרזן ופיגוע התאבדות בגרמניה שבהם נפצעו 16 בני אדם, וברצח הכומר ז'אק האמל בכנסייתו שבנורמנדי על ידי פעילי דאעש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר