לכבוד שבת

מתכון לבומב גלידה ב-3 טעמים עם תותים ופיסטוקים

זה נראה מסובך להכנה, הרבה יותר ממה שזה לוקח בפועל - וזה כל הנקודה. כולם יהיו בטוחים שהשקעתם והתאמצתם קשות, רק שתכל'ס? ממש לא (מתכונים לשבת, אוכל)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
זמן הכנה60 דק'
רמת קושיקל
פרווה

רכיבים

  • 950 מ"ל גלידה בטעם קוקוס פרווה
  • 950 מ"ל גלידה בטעם פיסטוק פרווה
  • 950 מ"ל גלידה בטעם תות פרווה
  • 3/4 כוס תותים קפואים, קצוצים דק (או כל פרי אהוב אחר)
  • 3/4 כוס פיסטוקים מקולפים, לא מומלחים, קצוצים דק

אופן הכנת קינוח נאפוליטני של גלידה ב-3 טעמים ופיסטוקים:

רגע לפני: ובקינוח "נאפוליטני" אנחנו מתכוונים לכזה שמגיע ישירות מנאפולי שבאיטליה. השם הרשמי של הקינוח הוא "פצצה", ואתם לא רוצים לפספס אותה.

1. מרפדים קערה עם תחתית מעוגלת (קערת מיקסר מעולה לזה) בניילון נצמד, משאירים שוליים נדיבים של ניילון בצדדים, ומעבירים למקפיא.

2. חותכים כל גלידה לריבוע בגודל 5 ס"מ, ומניחים כל ריבועי גלידה בקערה נפרדת. ממתינים 5 דקות, עד שהגלידות יתרככו מעט, ובעזרת מרית, מערבבים כל גלידה, עד שמתקבלות 3 בלילות סמיכות.

3. מוציאים את הקערה מהמקפיא, לוקחים 1/2 כוס מכל בלילה, ומערבבים את שלושת חצאי הכוסות בקערה בינונית נפרדת (לא זו שהייתה במקפיא), אך נזהרים אל לערבב יותר מדי, אמורות להתקבל רצועות עבות וצבעוניות של גלידה. יוצקים את תערובת הגלידות לקערה עם הניילון הנצמד, ובעזרת המרית, מחליקים לשכבה אחידה.

4. חוזרים על סעיף 3 עד ששלושת הגלידות נגמרות. אם באמצע התהליך הן מתחילות להתרכך יותר מדי, מעבירים אותן למקפיא ל-5 דקות לפני שממשיכים.

5. מחליקים את השכבה האחרונה, מכסים את הקערה בשולי הניילון הנצמד, ומעבירים להקפאה למשך 12 שעות לפחות.

6. מוציאים את קערת הגלידות מהמקפיא, ומקלפים את הניילון הנצמד מלמעלה. על צלחת שטוחה, מניחים את הקערה הפוכה, מחלצים בזהירות את הגלידה, ומסירים את שאר הניילון.

7. סמוך להגשה, מערבבים בקערה את התותים והפיסטוקים הקצוצים, ומקשטים איתם את הגלידה בעזרת לחיצות, כדי שידבקו היטב. פורסים לפלחים בסכין חם ויבש (שוטפים את הסכין במים חמים, ומנגבים) ומגישים מיד.

את מילוי הגלידות ניתן להכין שבוע מראש, ולשמור בהקפאה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר