מפיקים לקח

עובד בזק תמך במחבלי הטבח בבית הכנסת בהר נוף - ופוטר מעבודתו

מהזיכרון הציבורי עדיין לא סר המחבל, עובד בזק, שרצח את הרב קרישבסקי בשכונת גאולה בי-ם. כעת, עובד החברה שתמך בפייסבוק במחבלי הטבח בהר נוף - פוטר (אקטואליה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הטבח בהר נוף (צילום: באדיבות המצלם)

עובד חברת בזק, תושב מזרח ירושלים שהזדהה עם ארגון טרור ותמיכה במחבלים שביצעו את הטבח הקשה בבית הכנסת בהר נוף - פוטר מעבודתו על ידי החברה. כזכור, בפיגוע המזוויע בבית הכנסת 'בני תורה' בשכונה החרדית, נרצחו באכזריות חמישה מהמתפללים - הרב משה טברסקי, הרב אריה קופינסקי, הרב אברהם שמואל גולדברג, הרב קלמן לוין והרב יחיאל רוטמן - והשוטר הישאם אסעד, הי"ד.

"למעלה משנתיים וחצי", נכתב במכתב הזימון לשימוע, "משמשת כרזה של ארגון הטרור חמאס המודיע על מותם כשהידים של שני המחבלים שביצעו פיגוע טרור בבית הכנסת בהר נוף ורצחו מתפללים בזמן תפילה - כתמונת הפרופיל בחשבון הפייסבוק שלך. יתרה מכך, הבעת תמיכה ועשית לייק לתמונת המחבל, עובד החברה, שרצח גם הוא חפים מפשע בפיגוע".

העובד הערבי ניסה לטעון כי בנו בן ה-6 הוא זה ששינה את תמונת הפרופיל לתמונת המחבלים מהר נוף, אך הוא יצא דובר שקר בבדיקת פוליגרף אליה נשלח על ידי החברה. עוד נכתב בזימון לשימוע לפני פיטורים: "החל ממועד פרסום התמונה בחודש דצמבר 2014 ועד היום היו לך שנתיים וחצי והרבה מאוד הזדמנויות להוריד את התמונה ובחרת שלא לעשות כן ולכן הדברים מדברים בעד עצמם. כעובד חברה הנך מקבל גישה וכניסה למתקני החברה, מתקבל ככלל העובדים ללא חשד או בדיקה כלשהי. אלא שמהתנהלותך עולה חשש סביר לאיום כלפי החברה ועובדיה".

הרב ישעיהו קרישבסקי הי"ד. נרצח ע"י עובד בזק (צילום: שמואל דריי)

תגובתו של הישאם המפוטר: "מאז התקופה שבה עלאא' אבו-ג'מאל עשה את הפיגוע כשהוא עבד בבזק, אנשי אגף הביטחון של בזק מסתכלים על הפייסבוק של כולם ומחפשים אנשים. היתה לי חקירה עם אגף הביטחון, הם אפילו שכרו חוקר פרטי. אמרתי להם את האמת, והיא שאני לא העליתי את התמונה. אני לא מאמין בפוליגרף, לא עברתי את הבדיקה אבל זה לא אומר שאני משקר. אני בן 47, הפוליטיקה לא מעניינת אותי, אני צריך פרנסה, אחרי 17 שנים הם זורקים אותי בלי סיבה", הוא אומר לחדשות 2 שמביאים את הידיעה.

תגובת בזק: "קיבלנו אינפורמציה לגבי פעילות התומכת בארגון החמאס על גבי עמוד הפייסבוק האישי של העובד ופעלנו מיידית לבירור הענין מול העובד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר