עבר באדום, נמלט מהשוטרים ונפגע מרכב • צפו

רוכב אופנוע בעל חזות חרדית, פסול נהיגה, חצה רמזורים אדומים ונעצר על ידי השוטרים, להם הציג תעודת זהות מזויפת ואף חתך את אצבעותיו במטרה למנוע את זיהויו • צפו (רכב)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
האצבעות שנחתכו למנוע זיהוי (דוברות משטרת ישראל)

במהלך פעילות אכיפה שביצעו שוטרי אגף התנועה באזור מרכז ירושלים הבחינו ברוכב אופנוע הנוסע במהירות תוך סיכון חייו וחיי משתמשי הדרך וכן תוך נסיעה ברמזורים אדומים. משהבחין בשוטרים ניסה להימלט מהם ונעצר על ידם לאחר שפגע ברכב. רוכב האופנוע נפגע באורח קל ופונה לטיפול רפואי ושוחרר.

מבירור ראשוני של השוטרים הוברר כי רוכב האופנוע נשפט ל-8 חודשי מאסר בפועל ורישיונו נשלל ל-5 שנים בגין הרשעה על גרימת תאונת דרכים והפקרה.

כשהתייצב לחקירה הציג בפני השוטרים תעודת זהות מזויפת, עוד הבחינו השוטרים בחתכים בכריות אצבעותיו. בחקירה טען שנגרמו מהתאונה, דבר שנשלל שכן עם הגעת השוטרים למקום העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ואף נתנו לו בקבוק מים אותו אחז בידיו ללא קושי וללא ציון העובדה שידיו פצועות.

בחקירתו הודה החשוד כי חתך את עשר אצבעותיו במטרה למנוע הזיהוי שלו ולשבש את עבודת המשטרה, החשוד נחקר בגין רשלנות ופחזנות פלילית, נהיגה בזמן פסילה,נהיגה כשברמזור אור אדום, שיבוש מהלכי משפט, שימוש במסמך מזויף, התחזות, אי ציות להוראת שוטר.
כאמור החשוד נעצר ומעצרו הוארך עד מתן החלטה אחרת.

המשטרה ציינו כי מדובר בבריונות כביש ובחשוד שסיכן חיי אדם ועשה כל שעל ידו להימלט מידי השוטרים ולמנוע זיהויו, המשטרה תנקוט ביד קשה ובאפס סובלנות נגד כל נהג שמסכן חיים.

יצוין, כי על פי נהלי המשטרה אין לנהל מרדף אחר רוכב אופנוע כדי למנוע ממנו נפילה מהבהלה. בנוסף, לאחר שהאופנוען נפגע מהרכב היה אסור לשוטר להזיז אותו לגמרי מחשש לפציעה שתוחמר.

מהמשטרה נמסר בתגובה: "מדובר במקרה מובהק בו חשוד שנהג באופן בו הוא סיכן את העוברים ושבים ואת משתמשי הדרך ואף את עצמו תוך שהוא מתעלם מחוקי התנועה ובתוך כך אף חולף בצומת בה מופע הרמזור היה אדום. חובת השוטרים היא למנוע מקרים כאלה על מנת להציל את האחרים. כמו כן' לאחר שרוכב האופנוע פגע בכלי רכב הוא מעד ,קם וניסה לברוח שוב. שוטר משטרת ישראל מנע זאת ממנו ועצר אותו לחקירה. משטרת ישראל אמונה על שלום הציבור וביטחונו ותעשה כל שביכולתה למנוע ממסכנים מסוג זה לנוע בדרכים.

השוטרים ראויים לשבח על פעילות מקצועית ונחושה מדובר בחשוד מסכן חיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר