פחות מ-2 ש"ח ללילה שלם של מיזוג - אפשרי?

מהפכה אמיתית: עד 30 אחוז חיסכון בצריכת החשמל. כך עובדת טכנולוגיית החיסכון בחשמל של מזגני 'אלקטרה' אינוורטר אשר בזכותה אתם משלמים מחיר אפסי ללילה שלם עם מיזוג (צרכנות נבונה, שיווקי)

החברה מבפנים. ייצור מזגן חסכוני (צילום: יחצ)

במשך למעלה מ-100 שנים מאז המצאת המזגן הראשון, נותרה טכנולוגיית המיזוג פחות או יותר זהה. המזגנים אומנם התפתחו לאמינים ויעילים יותר, הפכו ליותר קטנים וקומפקטיים, זכו לפיתוחים נוספים כמו שלט רחוק ותצוגה אלקטרונית, ומאוחר יותר, עם המעבר לפעולה באמצעות גז ירוק, הם גם הפכו לידידותיים יותר לסביבה - אבל הטכנולוגיה הבסיסית שלהם נותרה כשהייתה.

בסוף שנות ה-80, עם התגברות המודעות בעולם לבעיות המחסור באנרגיה, ההתחממות הגלובלית וזיהום האוויר, החלו חוקרים ומהנדסים בכל רחבי העולם לפתח טכנולוגיות עם דגש על חיסכון בצריכת אנרגיה. אחד התחומים הראשונים בהם היה ברור לכל כי דרושה מהפכה אמיתית היה מיזוג האוויר.

והמהפכה לה חיכה העולם אכן הגיעה – היא נולדה ביפן. המהנדסים היפנים, שפיתחו את טכנולוגיית המיזוג החדשה, העניקו לה את השם אינוורטר. בדיקות מעבדה שנערכו למזגני אינוורטר הוכיחו כי אכן מדובר במהפכה אמיתית: עד 30 אחוז חיסכון בצריכת החשמל! תוך כדי כך, התברר כי מזגני האינוורטר, מעניקים גם שורה ארוכה של יתרונות משמעותיים, לעומת המזגנים הקיימים. קפיצת הדרך הייתה כה משמעותית, עד שמזגני אינוורטר זכו מיד לכינוי "הדור השלישי של המזגנים".

ההצלחה של הטכנולוגיה החדשה הייתה מסחררת. ביפן, מולדת האינוורטר, כמעט שלא נמכרים היום מזגנים מהטכנולוגיה הישנה. ובהמשך התרחשה מהפכת האינוורטר גם בארה"ב ואירופה.

טכנולוגיה מתקדמת זו, אפשרה לענקית המיזוג הישראלית 'אלקטרה' לעמוד בחוד החנית עם הבשורה המרעננת - סדרת המזגנים "אלקטרה PLATINUM A אינוורטר" המציעה לכם ליהנות מסדרת מזגנים איכותית ואמינה, הנותנת פתרון מיזוג אוויר מלא, החל מחדר שינה קטן ועד לסלון רחב ידיים, ומציגה חסכון אדיר בהוצאות החשמל.

סדרת הדגל "אלקטרה PLATINUM A אינוורטר" כבשה את השוק לאחר בחינה מעמיקה של דרישות הצרכן הישראלי, הבנת כל הדרישות החשובות לו בבחירת מזגן והכנסתן לסדרה אחת, הנותנת מענה מושלם לכול הצרכים מבלי להתפשר.

מדובר בסדרת המזגנים העיליים המתקדמת והחסכונית ביותר, עם צריכת חשמל נמוכה במיוחד, פחות מ-2 ₪ ללילה שלם של מיזוג (!). מזגני הסדרה קומפקטיים במיוחד ומעוצבים עם פנל שטוח וקווים מעוגלים מודרניים, המשתלבים באופן מושלם בעיצוב החדר.

יתרונות הטכנולוגיה מאפשרים לסדרת אלקטרה PLATINUM A אינוורטר להציע פעולה חרישית במיוחד המתאימה לחדרי שינה, יציבות טמפרטורה ללא גלי חום וקור, גריעת לחות קבועה מהאוויר, ייבוש מופחת של האוויר בחימום, וכפי שציינו חיסכון של עד 30% בצריכת החשמל בהשוואה למזגנים רגילים.

מאז השקתה זכתה סדרת אלקטרה PLATINUM A אינוורטר לשבחים הן בקרב המתקינים המזגנים והן בקרב הלקוחות, והפכה לסדרה נמכרת ביותר באלקטרה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר