25 שנה לעליית האינטרנט; זה האתר הראשון בהיסטוריה

היסטוריה - 25 שנה לעליית האתר הראשון לרשת העולמית: ברחבי העולם מציינים היום 25 שנה לעלייתה לאוויר של רשת ה-WWW - הרשת הכלל עולמית שביצעה את מהפכת המידע ושינתה את העולם לצמיתות - לטוב ולרע (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום מסך)

היסטוריה - 25 שנה לעליית האתר הראשון לרשת העולמית: ברחבי העולם מציינים היום (ראשון) 25 שנה לעלייתה לאוויר של רשת ה-WWW - הרשת הכלל עולמית שביצעה את מהפכת המידע ושינתה את העולם לצמיתות - לטוב ולרע.

היום לפני 25 שנה עלה לאוויר אתר האינטרנט הראשון של CERN - המרכז האירופאי לחקר הגרעין, האתר שנמצא עד היום באוויר בצורה המקורית שלו, מדגיש עד כמה עולם הטכנולוגיה עבר מהפכת ענק ב-25 השנים שעברו. למעבר לאתר האינטרנט הראשון לחצו כאן.

כל גולש שמעוניין יכול להיכנס לאתר האינטרנט שלא מצוייד בממשק גרפי והשימוש בו נעשה על ידי פקודות בממשק פקודה טקסטואלי (CLI), גולש ממוצע כיום יתקשה להבין כיצד ניתן לתקשר עם אתר האינטרנט ה'עתיק'.

תשתית רשת האינטרנט כבר פותחה במהלך השנתיים שקדמו לעליית אתר האינטרנט הראשון לאוויר, זאת כאשר החלו לפתח את פרוטוקול ה-HTTP המאפשר לשלוח "חבילות" מידע ברשת כלל עולמית, זאת על פי בקשה מהמשתמש בעבר השני של המחשב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר