Modobag: המזוודה הממונעת הראשונה בעולם

אוקיי, תלוי את מי שואלים. הכירו את "מודובאג" - המזוודה שתתטיס אתכם למטוס. מילולית. המצאה חדשה שאם תצליח, תהפוך את פני שדות התעופה (תיירות בעולם)

המזוודה הממונעת הראשונה בעולם (צילום: מתוך הפייסבוק של Modobag)

השעון המעורר לא צלצל, הכבישים היו עמוסים בפקקים, שכחתם את הדרכון בבית - או כל תרחיש אפשרי אחר (ובטיסות, הכל אפשרי) שגרם לכם לשנס מותניים ולרוץ מרתון את כל הדרך מהכניסה לשדה התעופה ועד למטוס. הו, אם רק הייתה דרך מהירה יותר...

ובכן, יש! (או תהיה בקרוב ממש). קוראים לזה "מודובאג", ומדובר במזוודה הממונעת הראשונה בעולם. במילים אחרות, מישהו החליט לגייס את יתרונות הרכב והמזוודה יחד לכלי ביזארי וגאוני - תלוי את מי שואלים.

כרגע המזוודה עדיין בשלבי פיתוח, ואנשיה הצליחו לגייס עד כה כ-44,500$ באתר 'אינדיגוגו' (Indiegogo) למימון המונים, כשהמטרה להגיע ל-50 אלף דולר. ואם החלטתם להזמין לכם אחת כזו (תמורת 995$), לדברי החברה, המזוודה תגיע אליכם עד ינואר 2017.

המזוודה, אשר מגיעה למהירות של עד שמונה קילומטרים לשעה, שוקלת משקל לא מבוטל של 19 ק"ג. אפשר לראות זאת כחיסרון בולט, או, אם אתם אנשים של חצי-הכוס-המלאה, המשקל הגבוה של המזוודה יכול למנוע מכם לארוז רק את מה שאתם באמת צריכים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר