הלילה תיערך הילולת האר"י הקדוש בצפת

אלפים צפויים להגיע החל מהערב לבית העלמין העתיק בצפת לקברו של האר"י הקדוש שיום פטירתו יחול מחר. המשטרה וכוחות ההצלה נערכו במקום לבואם של המתפללים (חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(משה ביטון)

ההילולא תיערך החל מהערב ליל יום ג' ועד מחר בלילה. במסגרת זו צפויים להגיע אלפים את בית הקברות העתיק בצפת שם טמון האר"י הקדוש לצדם של גדולי עולם אחרים.

ממשטרת ישראל נמסר כי שוטרים רבים יפעלו במהלך ההילולא כדי לאפשר לציבור הרחב לעלות לציון באופן בטוח מתוך מחויבות למתן שירות ולשמירה על ביטחונו האישי של הציבור ובטיחותו בכבישי הגישה לצפת. יתכנו לחצי תנועה בכבישים המוליכים לכיוון בית העלמין ועל כן הציבור נקרא להתאזר בסבלנות ולנהוג בסובלנות כלפי האחרים.

"הציבור נקרא בכל תוקף לא לטפס על גדרות, מעקות ולנוע רק בדרכים ובשבילי הגישה המסומנים להולכי רגל ובעיקר לא להידחק ולדחוף אחרים. שמירת החיים היא המשימה מקודשת", נמסר בהודעת המשטרה.

הציבור נקרא לשמירה הדוקה והכרחית על הילדים הקטנים המגיעים למקום. צפוי מזג אוויר חם נא להביא בקבוקי מים ו/או שתיה אחרת ולהרבות בשתייה. במקרה של אירוע חירום נא להישמע להוראות שיועברו במערכות ההגברה.

עוד נמסר מהמשטרה שמוקד המידע 110 של משטרת ישראל יעמוד לרשות הציבור. במקרה חירום או בכל אירוע המעורר חשד ניתן להתקשר למוקד החירום של משטרת ישראל שמספרו 100.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר