לקראת פיוס?

בלעדי: הפגישה החשאית של אריה דרעי והרב צמח מזוז

ל"כיכר השבת" נודע כי יו"ר ש"ס אריה דרעי והרב צמח מזוז, מבכירי 'כסא רחמים', נפגשו במהלך החודשים האחרונים. לא ברור אם המפגש ישפיע על פיוס בין המחנות הנצים (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי והרב מזוז (צילום: שלומי כהן - כיכר השבת ויעקב כהן - פלאש 90)

לקראת פיוס? הגאון רבי צמח מזוז ויושב ראש ש"ס השר אריה דרעי נפגשו בחשאיות, כך נודע ל"כיכר השבת".

בבחירות האחרונות לכנסת, התפתח מאבק קשה בין תנועת ש"ס והעומד בראשה לבין הגאון רבי מאיר מזוז מנהיג מפלגת 'יחד', מאבק שבשיאו הוטחו האשמות הדדיות בין הצדדים.

מאז, נותר הנתק העמוק בין חצרות הרבנים בירושלים לישיבה בבני ברק, אולם ל"כיכר השבת" נודע כי בחודשים האחרונים התקיימה פגישה חשאית בין הנהגת ש"ס להנהגת 'כסא רחמים'.

בצד האחד של השולחן התיישב השר אריה דרעי, ובצד השני התיישבו הגאון רבי צמח מזוז, אחיו של הגר"מ מזוז והמנהל הרוחני של הישיבה, ואחד מבניו שבין היתר משמש כמנהל בית ספר של רשת מעיין החינוך התורני של ש"ס.

הפגישה עסקה במוסדות של הישיבה, אך יש לה משמעות גדולה ליחסים בין דרעי למשפחת הרבנים מזוז שהלכו יד ביד עם אלי ישי.

בכיר מאוד המעורה בנושא אישר את דבר הפגישה, אך לדבריו היא לא התקיימה בתקופה האחרונה: "משהו קורה, כולם מדברים על זה מאחורי הקלעים, השאלה לאן זה יוביל" התבטא הבכיר.

יצוין, כי בתי הספר של 'כסא רחמים' נמצאים תחת רשת מעיין החינוך התורני של ש"ס, ועתידים להיות אחד הגורמים המרכזים שישפיעו על מהלך של שלום בין ירושלים לבני ברק - במידה ואכן יתרחש.

במקביל, במסדרונות רשת מעיין החינוך התורני מסתובבת שמועה כי בימים האחרונים התקיימה פגישה בין הגאון רבי דוד יוסף לגאון רבי מאיר מזוז, אך בלשכת חבר המועצת מכחישים.

יודגש, כי למרות המהלכים האחרונים, אלי ישי נותר אחד האנשים החזקים במעונו של הגר"מ מזוז.

השר אריה דרעי והרב צמח מזוז מכחישים את דבר הפגישה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר