השיחה דלפה

ראש הממשלה הודה שהוא נגד 'התאגיד'. עיתונאים: הוא דיבר בגסות

עיתונאים שהשתתפו בשיחות הרקע שקיים נתניהו לאחרונה, נדהמו מהשפה הבוטה בה נקט וגילו את כל האמת על יחסו ל'תאגיד' העומד לקום. הוא אף תקף את יחס התקשורת ל"שרה הצדיקה", כפי שכינה אותה (ברנז'ה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
בנימין נתניהו (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

נתניהו מודה כעת בפה מלא: אני מתנגד ל'תאגיד השידור הציבורי'. דבריו של ראש הממשלה נאמרו במסגרת כמה פגישות שהוא קיים בימים האחרונים עם מערכות תקשורת. אנשי חדשות 2, רשת ב' וערוץ 1 שמעו את נתניהו נסער ודיבר בשפה שאינה מקובלת הגובלת בגסות.

נתניהו התייחס לכשלים שהוא מוצא בהקמת התאגיד: "נניח שכל התאגיד הם אנשי שוברים שתיקה, מה אז?", הוא שאל תאורטית כדי להמחיש את התנגדותו בשל העובדה שהחוק עבר ללא יכולת לשלוט כלל בתאגיד.

על העובדה כי שרה רעייתו נתונה שוב ושוב תחת אש תקשורתית צולבת, אמר נתניהו כי היא "אישה צדיקה שעוזרת לנכים וניצולי שואה". לא פחות. הוא אף תקף את חדשות ערוץ 2 וטען כי הם פועלים נגדו. נתניהו הצהיר: "בכוונתי לייצר תחרות בשוק התקשורת". עיתונאים שנכחו בשתי הפגישות אמרו כי הפגישה התארכה הרבה מעבר למתוכנן, וכי נתניהו ביקש שוב ושוב לדחות פגישות אחרות שהיו אמורות להתקיים במקביל, כולל גם דיונים ביטחוניים, לטובת הפגישה עם העיתונאים והעורכים. מדי פעם העבירו לנתניהו פתקים במהלך שיחות הרקע הללו.

תגובת דובר ראש הממשלה כפי שפורסמה ב-TheMarker' שמביא את הידיעה: אין התייחסות לשיחות רקע של ראש הממשלה.

יצויין, כי מקורבו של נתניהו, יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן (הליכוד) ממשיך לקדם את היוזמה בכנסת של הצעת חוק לביטול הקמת התאגיד. עיתונאי רשות השידור שאלו את נתניהו האם התאגיד יקום, אך נתניהו סירב להשיב בחיוב. הנוכחים בפגישה יצאו בתחושה כי נתניהו אינו מעוניין בפתיחת שידורי התאגיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר