נהיית שיתופית

"מוביט" תאפשר למשתמשים לערוך מידע

האפליקצייה שמסייעת לתכנון נסיעה בתחבורה הציבורית פתחה בעדכון הגרסה האחרון שלה את האופציה למשתמשים לערוך את מיקום התחנות והמידע (סלולר ואפליקציות)

בני סולומון | כיכר השבת |
(מוביט)

אפליקציית התחבורה הציבורית הישראלית הפופולארית "מוביט" (Moovit) מודיעה על שדרוג משמעותי לאפליקציית האנדרואיד שלה ומעניקה מעתה לכל משתמש יכולת עריכה מתקדמת בדומה לאפליקציות נוספות שמסתמכות על חכמת ההמונים.

לפני הגרסה המדוברת רק חברים בקהילת העורכים הרשמית של מוביט, קהילה המונה מעל ל-65 אלף איש ברחבי העולם, היו יכולים לערוך את המידע הקיים באפליקציה – כעת יכולת זה פתוחה לכל משתמש באשר הוא.

הגרסה החדשה מציעה לכל משתמש לערוך מידע אודות תחנות אוטובוס שנמצאות בסביבתו. כחלק מכך, המשתמש יכול לעדכן את שמות התחנות, מיקום התחנות במפה, לעדכן האם הן פעילות ועוד. אחד העדכונים הנפוצים ביותר, וזה שככל הנראה דורש את מרבית העבודה, הוא עדכון מקומן הפיזי של התחנות. במקרים רבים מיקומה של התחנה במפה אינו חופף למיקום האמיתי שלה והחל מהעדכון המדובר, כל משתמשי מוביט יוכלו למסור את המיקום המדויק של התחנה ובכך לשפר באופן משמעותי את הדיוק של התוכנה.

לצד עדכון משמעותי זה, יוכלו מעתה המשתמשים לצלם ולהעלות תמונות של תחנות אוטובוס ואף להוסיף תמונות של כניסות ויציאות של תחנות רכבת ובכך לסייע לנוסעים לזהות את התחנות אליהן הם אמורים להגיע או להמתין.

במוביט מסבירים כי כל המידע שמתקבל מהמשתמשים “הרגילים” יועבר לבחינה של קהילת העורכים של מוביט ורק במידה שהם יאשרו את המידע הוא ייכנס למאגר. החברה מציינת כי השינויים, לאחר קבלת האישור, יתעדכנו במאגר תוך 48 שעות לערך.

יהיה מעניין לראות אם אכן יצליחו העורכים לעמוד במבול המידע שינחת עליהם מהמשתמשים והאם לא יצטערו על הטרחה הרבה שהולכת ליפול בחלקם

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר