מטיילים קרוב לבית

לא צריכים להרחיק כדי לקבל את הנופש המושלם

לנסוע לצפון? לנסוע לדרום? למי יש כוח עכשיו להיגרר כמה שעות ברכב. אז איך בכל זאת מטיילים? כיכר השבת בשיתוף רשות הטבע והגנים מציעים לכם חוויה משפחתית גם במרכז הארץ. כן, יש דבר כזה (טיולים)

גן לאומי ירקון, קרוב קרוב (צילום: דורון ניסים)

כל משפחה מתכננת נסיעות שונות בחופשה. ישנן כאלה שאורזות את המזוודות וטסות מכאן, וישנן כאלה שיודעות ליהנות מנופי הארץ המדהימים.

אבל באמת צריך לנסוע שעות על גבי שעות בשביל הטיול המושלם? הפעם במקום ליסוע לצפון ולדרום, בחרנו עבורכם את המקומות הנכונים בטבורה של הארץ, המרכז וירושלים.

כן, תתפלאו אבל בשביל השלווה, ההנאה, והגיבוש המשפחתי, אפשר פשוט להישאר במרכז. כמובן שלא התפשרנו על סדר, בטיחות ונוחות מלאה.

גן לאומי ירקון - תל אפק

מה קורה שם? בלבו של מרכז הארץ מסתתרת פינת טבע ירוקה עם מסלולים, פארק, בריכת שכשוך, ואפילו אגם. מתקנים ואטרקציות לכל המשפחה, ואופציה להישאר לישון. משהו חסר?

איך מגיעים? מוקד מקורות הירקון נמצא על כביש הוד השרון-פתח תקווה בין צומת ירקון לצומת סגולה.מצד מזרח ישנה כניסה לכפר הבפטיסטים ולגן הלאומי. מוקד פארק אפק נמצא בין צומת גנים שבפתח תקווה (כביש פתח תקווה- לוד) לראש העין, כביש מספר 483 בין הקיבוצים גבעת השלושה ועינת מצד צפון. לבאים מכביש 6 ניתן לרדת במחלף קסם.

מתי אפשר להגיע? כל יום בשבוע! ראשון עד חמישי, 8:00-17:00.

כמה זה עולה לנו? מבוגר - 29 ש"ח, ילד - 15 ש"ח. הנחות לאזרח ותיק.

פיקניק כהלכה: במתחם הנופש תמצאו מקום מסודר לפיניקים ואפשרות להדליק אש, שולחנות, מתקני מנגל ושירותים.

אז מה עושים שם? במתחם תמצאו אטרקציות רבות ומגוונות: מסלולי טיולים, בריכות שכשוך, תצפיות, מתקני משחקים לילדים (וגם למבוגרים...) אל תוותרו על בריכת הנופר הצהוב ומבצר בינאר באשי.

כמה זמן יקח לנו? הסיורים לוקחים בין שעה לשעתיים, השאר תלוי בכם! המלצה: מסלול אופניים לאורך הירקון, מתאים לכל המשפחה.

מומחים לטבע: רשות הטבע והגנים החזירה את דגי הלבנון לירקון שנמצאו בסכנת הכחדה. חפשו בעיקר פריחה צהובה: צמח המים נופר הצהוב. למיטיבי לכת: תבדקו אם ראיתם חתולי ביצה או צבי ביצה.

רגע, אפשר להישאר לישון? בגן לאומי ירקון ישנו חניון לילה לקבוצות בלבד. רשות הטבע והגנים מציעה עבורכם מגוון חניוני לילה ברחבי הארץ. בחיפוש קליל כאן תמצאו את מבוקשכם.

תביאו כבר את הטלפון: אין בעייה, בבקשה: מתחם אפק- 03-9030760 מקורות הירקון- 03-9348462 או פשוט בקרו באתר של רשות הטבע והגנים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר