בדרך להר הזיתים

בחור ישיבה נדקר ונפצע קל, המחבל הערבי נמלט

בחור ישיבה מחסידות סלונים שעשה את דרכו להר הזיתים לתפילה בציון הרבי מסלונים זצ"ל נדקר בידי מחבל ערבי עם מברג ונפצע באורח קל המשטרה מנהלת מצוד אחר המחבל (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הפצוע מטופל בזירת הפיגוע (צילום: דוברות איחוד הצלה; צילום וידאו: דוברות המשטרה)

הטרור חוזר לבירה: לאחר תקופה של שקט, מחבל ערבי דקר בצהריים (חמישי) בחור ישיבה חסידי ופצע אותו באורח קל.

מפרטים ראשונים עולה כי בחור הישיבה מחסידות סלונים עשה את דרכו לבית העלמין בהר הזיתים לתפילה בציון האדמו"ר מסלונים בעל ה"נתיבות שלום" זצ"ל כשלפתע מחבל ערבי, ככל הנראה עם מברג בידו, דקר אותו בפלג גופו העליון ונמלט מהזירה.

כוחות גדולים של משטרה הוזעקו לזירה, בשכונת א-טור הסמוכה להר הזיתים שבמזרח ירושלים, ומנהלים סריקות נרחבות לאיתור המחבל.

נתי אוסטרי מתנדב באיחוד הצלה שהעניק לו טיפול רפואי ראשוני סיפר: "מדובר בתלמיד ישיבה שהגיע למקום יחד עם קבוצת חסידי סלונים שהגיעו לתפילה בקברו של מרן האדמו"ר מסלונים זצ"ל לרגל ההילולא.

"כשהגעתי למקום הוא היה בהכרה וסבל מדקירה בפלג גופו העליון ויחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני".

מבית החולים "הדסה הר הצופים" נמסר כי "אל חדר המיון פונה בן 18 עם פצעי דקירה בגב ובצוואר מאירוע בשכונת א-טור. מצבו קל ויציב, בהכרה. עובר כעת בדיקות נוספות".

מהמשטרה נמסר כי "צעיר יהודי כבן 18 שיצא מבית העלמין בהר הזיתים והלך רגלית לכיוון מקום ריכוז הסעות האוטובוסים, הגיע לכיוונו בן מיעוטים שעל פי הידוע עד כה, תקף אותו הפיל אותו ודקר אותו ככל הנראה באמצעות מברג בצווארו ובגבו ונמלט.

"הצעיר היהודי שנפצע עלה על אוטובוס הסעה שנסע מספר מטרים עד שהגיע לעמדת המשטרה ומג"ב הנמצאת סמוך לבית החושן, ירד מהאוטובוס ודיווח לשוטרים ולוחמי מג"ב על האירוע, הם העניקו לו טיפול ראשוני במקום והזעיקו את מד"א. במקביל הוזעקו כוחות משטרה נוספים שהחלו בסריקות נרחבות לאיתור החשוד. הפצוע פונה על ידי מד"א במצב קל -בינוני להר הצופים".

צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: קבוצת "מדברים תקשורת"
צילום: קבוצת "מדברים תקשורת"
צילום: קבוצת "מדברים תקשורת"
צילום: קבוצת "מדברים תקשורת"
צילום: קבוצת "מדברים תקשורת"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר